حامد فلاح زاده که در دیدار گذشته تیمش مقابل ملوان با دریافت کارت زرد از بازی با استقلال محروم شد، حرف و حدیث‌هایی درباره‌اش ایجاد شده است. برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی او در اینستاگرام رفته و اعلام کردند فلاح زاده عمداً کارت زرد گرفته تا مقابل استقلال بازی نکند.

 

دروازه‌بان سایپا درباره حاشیه‌های اخیر  می‌گوید: من زمانی که استقلال با اختلاف امتیازی خوب در صدر جدول بودیم و تیم خودمان هم شرایط خوبی داشت، در مصاحبه‌ای گفتم ما و استقلال کاندیداهای قهرمانی در لیگ برتر هستیم. حالا پس از محرومیتم خیلی از طرفداران پرسپولیس شایعاتی را برایم درست کردند که عمداً محروم شدم و نمی‌خواهم مقابل استقلال بازی کنم. البته یکبار هم از لیزر اندازی هواداران پرسپولیس گلایه کردم که فکر می‌کنم این موضوع نیز مزید بر علت شده است.

 

او ادامه می‌دهد: من همواره آبرویم را به هر چیز دیگری ترجیح دادم و برایم فرقی نمی‌کند که چه تیمی مقابل ما بازی کند. همواره سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و خدا شاهد است اخطاری که دریافت کردم نیز هرگز با قصد و نیت نبوده است. امیدوارم بازیکنان با قدرت مقابل استقلال بازی کنند و 3 امتیاز را بگیرند.

 

فلاح زاده درباره شانس تیمش برای سهمیه آسیایی عنوان می‌کند: شاید اگر بگویم سهمیه می‌گیریم، کمی اغراق کرده باشم. کار برای ما سخت شده است اما نهایت سعی خود را می‌کنیم تا آبرومندانه لیگ را به پایان ببریم.