رحمان رضایی درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی در آستانه بازی برگشت مقابل الهلال و بازی سرنوشت ساز در راه قهرمانی صحبت کرد.

اینکه گفته می شود احتمال دارد امیر قلعه‌نویی بازی با آبی‌پوشان پایتخت را جدی نگیرد را به شدت تکذیب کرد و عنوان داشت او آبروی خود را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد.

مصاحبه اش را بخوانید که خالی از لطف نیست:

* ‌از آخرین شرایط تراکتور مصاحبه را شروع کنیم.

- خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تنها مشکل ما خستگی بازیکنان به دلیل سفرهای متعدد است که باعث شده بچه‌ها احساس خستگی کنند.

* برای بازی برگشت مقابل تراکتور که بی‌انگیزه نیستید؟‌

- به هیچ عنوان. همیشه بازی های تیم های ایرانی مقابل عربستانی‌ها بحث ملی است. برای این بازی به دلیل مسائل ملی و حیثیتی به برد فکر می کنیم و به کمتر ازآن قانع نخواهیم شد. با تمام قدرت به زمین خواهیم رفت تا بار دیگر نماینده عربستان را شکست دهیم و این برد را به مردم کشورمان و فوتبالدوستان تقدیم کنیم.

* ‌بازی را چطور پیش‌بینی‌ می‌کنید؟‌

- بازی بسیار سختی خواهد بود و جایگاه دو تیم ارتباطی به بازی ندارد. خدا را شکر جواب دندان شکنی به عرب ها دادیم و آن برد تقدیم به مردم ایران.

* ‌اینکه تا فینال آسیا با تیم های شرق آسیا بازی ندارید کار شما را راحت نکرده است؟

- شما خودتان شاهد هستید که تیم های عربی میلیاردها تومان هزینه کرده اند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند. در آسیا بازی آسانی وجود ندارد و تیم های عربی برای موفقیت خود تلاش زیادی کرده اند.

* خیلی ها بر این باور هستند اگر این کادر فنی زودتر در تراکتور مشغول به کار می‌شد حالا تراکتور برای قهرمانی به میدان می‌رفت.

- شک نکنید. حتی اگر اردویی که در کیش برگزار کردیم در ترکیه برگزار می‌شد چند بازی دوستانه خوب هم انجام می دادیم حالا در میان مدعیان عنوان قهرمانی بودیم. ایرادی ندارد حالا برای کسب سهمیه تلاش می کنیم و سال بعد تیم را برای قهرمانی خواهیم بست.

* بازی با استقلال را چطور می‌بینید؟‌

- ما برای جبران باخت جام‌حذفی به مصاف استقلال می‌رویم. جدا از این سهمیه فصل بعد لیگ آسیا را هم می‌خواهیم به همین دلیل به کمتر از شکست استقلال راضی نخواهیم شد.

* حالا فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان شود؟

- جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است. دوست دارم به دلیل حضور برانکو در پرسپولیس این تیم قهرمان شود. جدا از این چند سال هم در پرسپولیس بازی کرده ام و می خواهم تیم محبوبم در روز آخر جام را بالای سر ببرد.

*‌ برخی عنوان می کنند شاید قلعه‌نویی تیم را به گونه ای وارد زمین کند تا بازی همیشگی را انجام ندهد. در این باره نظری دارید؟‌

- قلعه‌نویی اهل راه دادن به تیمی نیست و آبروی کاری خود را با هیچ چیز عوض نمی کند. شک نکنید هدفی غیر از شکست استقلال در آزادی نداریم.