حیف پولی که به اومانیا می‌دهند!

مرتضی فنونی‌زاده درباره دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت: این دیدار برای پرسپولیس بسیار سخت و حساس خواهد بود، به گونه‌ای که دوست داشتم به جای راه‌آهن با استقلال بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: از زمانی که مربی آلمانی روی نیمکت راه‌آهن می‌نشیند اوضاعش بسیار بهتر شده است. این تیم برای اینکه به دسته اول سقوط نکند احتیاج مبرمی به برد مقابل پرسپولیس دارد. هر چند اگر هجومی بازی کنند به سود پرسپولیس خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره صدرنشینی استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر یادآور شد: استقلال خوزستان تنها تیمی است که بدون دغدغه در صدر جدول قرار گرفته است و باید به مردم خوزستان بابت داشتن چنین تیمی تبریک گفت.

فنونی‌زاده درباره حاشیه سازی‌های سوشا مکانی گفت: سوشا دروازه خوبی است، اما طرز لباس پوشیدن این بازیک مایه تاسف است. متاسفانه این دروازه‌بان به دلیل اینکه مشاورهای خوبی نداشت وارد حاشیه شد.

وی تصریح کرد: برانکو برای دیدار مقابل راه آهن نباید به اومانیا اطمینان کند. واقعا حیف پولی که به اومانیا می‌دهند. این بازیکن هر زمان که برای پرسپولیس بازی کرده عملکرد ضعیفی داشته است. امیدوارم بنگر به این بازی برسد و با قهرمانی پرسپولیس خداحافظی باشکوهی با فوتبال داشته باشد.

فنونی‌زاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از همه هواداران دعوت می‌کنم روز جمعه به ورزشگاه بیایند. من هم با اتفاق علی پروین به استادیوم می‌رویم و با جام قهرمانی دور افتخار خواهیم زد.