سیدجلال حسینی روند تیمی و کیفی پرسپولیس را شایسته عنوان قهرمانی می داند و دلیل اینکه نتوانستند به این مهم برسند را بی تجربگی شان می داند. او در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: هیچکس نمی تواند منکر این شود که پرسپولیس از نظر بعد فنی و کیفی شایسته قهرمانی بود اما برای رسیدن به قهرمانی عنصرهای زیادی نیاز است.

 

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در بیشتر بازی هایی که شایسته برد بود آن را به دلیل بی تجربگی اش از دست داد. به طور مثال انها در دیدار با ما صرفا برای پیروزی به میدان آمده بودند این در حالی بود که ما نیز برنامه ویژه ای برابر آنها داشتیم. آنها می توانستند با تغییر دیدگاه خود و تلاش برای حداقل نتیجه اکنون به چیزی که می خواستند برسند اما هدف دیگری را دنبال می کردند. در نهایت من به تمام بازیکنان جوان و باکیفیت این تیم بابت تلاش خود تبریک می گویم و مطمئنا آنها در صورت حفظ استخوان بندی اصلی خود موفق خواهند شد.

 

جلال حسینی در پایان درباره شرایط خود در نفت گفت: فعلا که فصل تمام شده و وعده داده اند تا چند روز آینده شرایط بازیکنان مشخص شود. واقعا این نفت حیف شد و همانطور که دیدید علیرغم مشکلات فراوانی که داشتیم بازیکنان نفت از جان خود مایه گذاشتند و در لیگ هم شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم تصمیمی خوب و در نهایت فوتبالی گرفته شود که جوانان ضرر نکنند.