امکان ندارد ستاره تیممان را به پرسپولیس بدهیم

علی‌اصغر باقریان در مورد اینکه موضع‌گیری آخر سپاهان در مورد حضور شجاع‌ خلیل‌زاده در پرسپولیس چیست، اظهار داشت: «تحت هیچ شرایطی رضایتنامه خلیل‌زاده را برای پرسپولیس صادر نمی‌کنیم. او هر اندازه که با سپاهان قرارداد داشته باشد باید بماند و برای سپاهان بازی کند.»

 

وی ادامه داد: «خلیل‌زاده بازیکن ماست و بازیکنی که سرمربی به او اعلام نیاز می‌کند در اولویت خودمان قرار دارد.»

 

باقریان در مورد وضعیت علی حمودی گفت: «او هم در لیست ویسی قرار دارد و باید بیاید و با هم صحبت کنیم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا حفظ اجباری این بازیکن در عملکردش در سپاهان تاثیر نخواهد گذاشت، بیان داشت: «بحث زور نیست بالاخره هر بازیکنی که قرارداد دارد باید به تیمش برگردد و آنجا فعالیت کند. این همه بازیکن در ایران قرارداد دارند پس آیا آنها هم زوری حفظ شده اند. شجاع باید بیاید و بنشینیم و صحبت کنیم چون او سرباز بوده و تازه خدمت سربازی اش تمام شده است و برای یکسری کارها باید مذاکراتی را انجام دهیم منتهی آنچه مسلم است او قطعا در سپاهان می ماند.»

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مذاکره با کولیبالی و طیبی دو مدافع استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: «من از بازیکنی اسم نمی برم اما با نفراتی که آزاد هستند مذاکره کرده ایم و با برخی از آنها به توافق رسیده ایم و منتظریم تا فصل نقل و انتقالات آغازشود تا قرارداد ببنیدم.»

 

باقریان درباره ابراز تمایل امیر قلعه نویی به جذب محرم نویدکیا گفت: «ما در باشگاه سیستمی داریم که براساس آن سیستم جلو می رویم. اختیارات فنی را به  ویسی سپرده ایم ایشان در حال آنالیز نفرات سابق و بازیکنان مورد نظر خود هستند و قرار شده است ظرف سه، چهار روز آینده نتایج بررسی های خود را به ما اعلام کنند. یک بحث دیگر قضیه هم غیرفنی است که به باشگاه برمی گردد. ما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و فعلا نمی توانیم صحبتی انجام دهیم.»

 

مدیرعامل سپاهان در پایان از احتمال توافق این تیم تا اواسط هفته به یک گلر برزیلی خبر داد و افزود: «این موضوع نیز تا سه‌‌شنبه یا چهارشنبه قطعی خواهد شد.»