ویسی: هنوز درباره نویدکیا فکر نکرده ام

عبدالله ویسی در مورد حضورش در سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانم در این تیم موفق شوم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم در نقل و انتقالات راضی است، گفت: از این وضعیت رضایت دارم، مردم دوست دارند سپاهان تیم قوی و قدرتمندی برای سال آینده تشکیل دهد.

سرمربی سپاهان در رابطه با اینکه علی پورکیانی اعلام کرده موسی کولی‌بالی برای گرفتن سکه به منزل ویسی رفته و قراردادی با او امضا نشده و اگر ویسی این کار را کرده باشد، به خاطر قول و قرارش با مردم خوزستان این بازیکن را به تیم سابقش بازمی‌گرداند، تصریح کرد: ضمن احترام برای پورکیانی و اینکه او نسبت به ما بزرگواری داشته است، باید بگویم فوتبال حرفه‌ای است. کولی‌بالی دوست داشته به تیم دیگری بپیوندد و با سپاهان قرارداد بست، حالا چه این کار در خانه من انجام شده باشد چه جای دیگر، او بازیکن سپاهان است.

وی درمورد اینکه با محرم نویدکیا چه‌کار خواهد کرد، تصریح کرد: دیگر در حال پرسیدن سؤال‌های حاشیه‌ای هستید.

سرمربی سپاهان سپس عنوان کرد: مطمئن باشید در تیممان بازیکن‌سالاری نداریم. محرم بچه بسیار خوبی است و به او کمک می‌کنم تا همان محرم همیشگی باشد. ما نباید به پیشکسوتان بی‌احترامی کنیم، اما هنوز درباره نویدکیا فکر نکرده‌ام و باشگاه باید تصمیم بگیرد.

ویسی در رابطه با وضعیت شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: او را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. او تا نیم‌فصل بازیکن ماست، دوست داشت در سپاهان بماند و اگر دوست نداشت می‌تواند بعد از نیم‌فصل برود.

وی در مورد محبوبیت نویدکیا عنوان کرد: من هم در سپاهان محبوب بودم و سپاهان هم تیم بسیار محبوبی است. مهم موفقیت تیم است و باید همه به هم کمک کنیم تا سپاهان موفق شود.