مظلومی در استقلال اختیار تام داشت

نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: روزهای خوبی را در نقل و انتقالات سپری می کنیم. دیروز هم جلسه خوبی را با سرپرست باشگاه برگزار کردیم. همگی در تلاش هستیم تا تیم بسیار خوبی را برای فصل بعد روانه مسابقات کنیم.

وی ادامه داد:به زودی تمرینات را هم آغاز خواهیم کرد تا همه چیز شکل رسمی به خود بگیرد. هواداران نگران نباشند چون همه کارها در جریان است. 

عبداللهی درباره شایعه لیست خروج تصریح کرد: این از آن حرف ها بود. به جان بچه ام منصوریان هنوز هیچ لیست خروجی نداده است. ما پنج روز است که یکدیگر را ندیده ایم. ایشان فقط لیست بازیکنان را به سرپرست باشگاه داده تا نسبت به جذب آنها اقدامات لازم صورت گیرد. هنوز فصل شروع نشده برای ما حاشیه سازی می کنند.

مشاور ویژه افشارزاده در خصوص منصوریان در اردوی تیم ملی تصریح کرد: این نشان میدهد که منصوریان چقدر تیمش برایش مهم است و برای صحبت با بازیکنان مورد نظرش تا آنجا می رود. منصوریان در این چند روز نشان داده که از انگیزه بالایی برخوردار است و این به موفقیت او کمک می کند.

عبداللهی درباره بیانیه مظلومی گفت: من نخواندم. اما برایم تعریف کرده اند. کاش مظلومی این حرف ها را در همان موقع می زد تا ما جلوی اتفاقاتی که او می گوید را می گرفتیم. مظلومی فصل گذشته در استقلال اختیار تام داشت.