قید پول را زدم و در استقلال می مانم

با او درباره ماندن دوباره اش در استقلال پیشنهادات سایر تیم ها و انگیزه اش برای فصل بعد همکلام شده که در زیر می خوانید.

* از آخرین وضعیت خودت بگو.

من یک فصل دیگر با استقلال قرار داشتم. خودم هم دوست داشتم در این تیم بمانم.  امیدوارم بتوانیم در این فصل با یک بازی خوب یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

* طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضورت در لیست مازاد بود و حتی گفته شد منصوریان تو را نمی خواهد.

این گونه نبود. با منصوریان تلفنی صحبت کردیم. حتی فصل گذشته هم علی آقا با من تماس گرفت. قرار بود من به نفت تهران  بپیوندم اما قسمت این بودکه به استقلال آمدم. ایشان به من گفت خودم  کمک می کنم که امسال سال به تیم ملی دعوت شوی و یکی از بهترین سال هایت را پشت سر بگذاری. 

* دوست داشتی در استقلال بمانی؟

خودم به شخصه دوست داشتم در این تیم بمانم حتی با تیم های دیگر هم مذاکره نکردم. خیلی از تیم ها با من تماس گرفتند اما چون فصل خوبی را در استقلال داشتم دوست داشتم همین روند را امسال هم ادامه دهم. 

* ماشین سازی و گسترش فولاد از جمله تیم های خواهان جذب تو بودند.

من از این تیم ها بعلاوه سپاهان ، سایپا حتی صبا نیز پیشنهاد مالی بسیار خوبی داشتم از همه عزیزان هم تشکر می کنم که من را قابل دانستند که در تیم آنها عضویت داشته باشم. اما بعد از زنگ علی آقا تصمیم را گرفتم که یک فصل دیگر در استقلال بمانم. وقتی او به من گفت فوتبالت را قبول دارم قوت قلب گرفتم. 

* فصل قبل یکی از بهترین های استقلال بودی امسال همین روند را ادامه می دهی؟

من همیشه دوست دارم در بهترین شرایط بدنی قرار داشته باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. خداراشکر فصل گذشته عملکرد بدی نداشتم. امسال هم تلاش می کنم جزو بازیکنان برتر باشم.

* با آمدن بختیار رحمانی فکر می کنی بتوانی جزو بازیکن ثابت باشی؟

فصل گذشته با توجه به پستی که داشتم و نیاز تیم در دو گوشه چپ و راست بازی کردم. خودم از عملکردم در این منطقه از بازی راضی نبودم و کل توانم همین بود. من با هرکسی رقابت می کنم تا باز هم بتوانم در استقلال فیکس بازی کنم.

* از استقلال چقدر طلب داری؟

مثل سایر بازیکنان که در این تیم حضورداشتند هرکدام نزدیک 50 درصد پول گرفته ایم  و باقی آن را گفته اند می دهیم اما هنوز خبری نیست. 

*شرایط این فصل استقلال را چطور می بینی؟

فکر می کنم شرایط خوبی داریم. بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شدند امیدوارم امسال هم بتوانیم با انگیزه کار کنیم. خداراشکر علی آقا را هواداران استقلال خیلی دوست دارند. آنها هم پشت ما خواهند بود تا در کنار آنها یک فصل خوبی را سپری کنیم. 

* خیلی ها اعتقاددارند خریدهای پرسپولیس بهتر از شما بوده است.

اینطور نمی توان نظر داد.ما نسبت به نیازهایی که داشتیم و ضعف هایمان بازیکن جذب کردیم. پارسال هم تیم مان جوان بود. امسال هم همین روند را کادر فنی در پیش گرفته است. 

* درباره تیم ملی صحبت کردی.چرا دیگر به اردو دعوت نمی شوی.

من ابتدای فصل گذشته در دو اردوی ابتدایی در لیست کی روش بودم ولی خط خوردم با انگیزه بالاتری فوتبالم را ادامه دادم اما به دلیل مصدومیتی که نزدیک به یک ماه و نیم طول کشید نتوانستم دوباره در اردو حضور داشته باشم و آمدم تا دوباره خوب کار کنم فصل به پایان رسید.

* 8 بازیکن از جمع این تیم جدا شدند که سه نفر آنها بازیکنان قدیمی بودند در این خصوص صحبت کنید.

من در حدی نیستم که در خصوص بازیکنان قدیمی استقلال صحبت کنم. آرش، وحید و حنیف سال ها برای استقلال بازی کرده اند و برای این تیم زحمت کشیده اند. به بازیکنان جوان کمک می کردند. نظر مربی این بود که از تیم جدا شوند برای آنها در هرجا که هستند آرزوی موفقیت می کنم.