کی روش باید عذرخواهی کند

فرشاد پیوس در خصوص یارگیری تیم فوتبال در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم امسال یک سال رویایی برای پرسپولیس بوده و هیچوقت اینقدر خوب یارگیری نشده بود. بچه‌هایی به پرسپولیس آمدند که همگی به این تیم تعصب دارند و در تیم‌های خودشان از بهترین‌ها بودند اما به نظرم پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ دارد که بتواند زحمت سایر بازیکنان را تبدیل به گل کند.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس منتظر مهاجمی در سطح فرشاد پیوس هستند، اظهار داشت: هواداران به من لطف دارند اما من فکر می‌کنم مسعود حسن‌زاده مهاجم خوبی است که می‌تواند به عنوان یک فوروارد ششدانگ بازی کند. او فوتبالی شبیه طارمی دارد و به نظرم می‌تواند جایگزین او باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که از قول علیرضا منصوریان سرمربی استقلال مطرح شده و از قول او گفته شده که می‌خواهد پوست برانکو را بکند،‌گفت: من علیرضا منصوریان را می‌شناسم و او را فردی باادب و بی‌حاشیه می‌دانم که در مربیگری هم عملکرد خوبی داشته است. مطمئن هستم این ادبیات شیطنت برخی‌هاست و متعلق به منصوریان نیست.

پیوس درباره بیانیه‌ای که کی‌روش در فیس‌بوک خود منتشر کرده و در آن با ادبیات بسیار تندی به برانکو سرمربی پرسپولیس تاخته، افزود: به نظرم کی‌روش بیش از حد از خطوط قرمز رد شده است و او باید حد و حدود و جایگاهش را بشناسد. به نظرم بهتر است که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون با او صحبت کند. کی‌روش باید بداند تحت استخدام فدراسیون فوتبال ایران است و فدراسیون فوتبال در استخدام او نیست که هر چه دلش می‌خواهد بگوید. به نظرم او به برانکو توهین کرده و باید از سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کند. برانکو یک مربی بی‌حاشیه است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد اما کی‌روش به او توهین کرده است.

وی تصریح کرد: او باید بداند که اینجا ایران است و نباید به راحتی توهین کرد. برانکو یک مربی فهیم است که بی‌حاشیه کارش را می‌کند اما حاشیه‌هایی که کی‌روش ایجاد می‌کند به تیم ملی لطمه می‌زند و اگر تیم ملی به جام جهانی نرود دود آن به چشم فوتبال ما خواهد رفت. اگر به جام جهانی نرویم کی‌روش ضرر نمی‌کند چرا که او پولش را می‌گیرد و می‌رود اما در این میان فوتبال ایران است که ضرر خواهد کرد. برانکو تقصیری ندارد و کار خودش را می‌کند اما کی‌روش علیه او صحبت‌های بدی مطرح کرده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره آینده کاری خود هم اظهار داشت: بعد از اینکه با سپیدرود رشت به لیگ دسته یک صعود کردیم اما برای ادامه همکاری به توافق نرسیدیم. در حال حاضر با 2 تیم لیگ یکی که پرطرفدار هم هستند در حال مذاکره هستم. از طرفی یک پیشنهاد خوب از لیگ دسته دوم هم دارم و طی روزهای آینده تکلیف من هم روشن خواهد شد.