بهادر عبدی  درخصوص پیوستنش به پیکان اظهار داشت: جدا شدن از راه‌آهن برایم خیلی سخت بود و اگر شرایط مثبت بود قطعا این تیم را در لیگ یک همراهی می‌کردم. کاری که خیلی از بزرگان فوتبال دنیا انجام داده‌اند. از این به بعد هوادار راه‌آهن هستم اما همه اخبار آن را دنبال کرده و امیدوارم دوباره لیگ برتری شود.

وی افزود: پیشنهادهای زیادی بود اما قسمت شود در سومین دعوت مجید جلالی که دوبار قبل آن در فولاد و سایپا به خاطر قرارداد با راه‌آهن محقق نشده بود این‌بار در پیکان صورت بگیرد. امیدوارم بتوانم در این عرصه با تلاش مضاعف جواب اعتماد سرمربی پیکان را داده باشم.

مهاجم سابق راه‌آهن درخصوص اینکه گفته می‌شود پیکان تیم مسنی را تشکیل داده و آیا این مسئله برای آن‌ها مشکل ساز نخواهد شد، با تاکید بر عنصر تجربه در فوتبال امروز تصریح کرد: در این بیش از یک دهه‌ای که در لیگ برتر بازی می‌کنم تنها حدود 20 بازی را به خاطر دو اخطاره بودن از دست دادم و همیشه در سطح بالایی از آمادگی خودم را حفظ کردم و همیشه در ترکیب اصلی بودم.

وی ادامه داد: پیکان استعدادهای خوبی دارد که آنها توانایی‌هایشان در کنار بازیکنان با تجربه شکوفا خواهد شد. شک ندارم تلفیق این جوانی و تجربه روزهای خوبی را برای پیکان رقم خواهد زد. شما آرش برهانی را نگاه کنید، او درست است از استقلال کنار گذاشته شد اما او را در شرایطی دیدم که بمب انگیزه بود و به نظرم او به بهترین شکل توانایی‌هایش را در پیکان نشان خواهد داد.