سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: دیگر نمی توانم بهانه ای بیاورم.

امیر قلعه نویی درباره وضعیت تراکتورسازی و موفقیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت:چند مساله اینجا مهم است.اول اینکه پس از دو سال با تیم اصلی مان وارد بدنسازی شدیم.ما در سال های گذشته همیشه با 7 نفر تمرین می کردیم.در سال های آینده خیلی چیزها برای مردم روشن می شود که چه اتفاقاتی برای امیر قلعه نویی رخ داد.

وی ادامه داد:خوشحالم در این فصل خوب کار کردیم.چند بازیکن با انگیزه دارم و یک مجموعه خوب را درست کردیم.باید از آجرلو و همکاران عزیزش تشکر کنم که در کمترین زمان این تیم را بستیم.هنوز یک ریال پرداختی نداشته ایم و این خیلی خوب است که با این شرایط تیم را جمع کردیم.الان من دیگر نمی توانم بهانه ای بیاورم.تیم بر اساس تفکرات تاکتیکی من بسته شده است.

وی درباره دستیار پرتغالی خود و جدایی او از تراکتورسازی بیان داشت:  رودلوف همکار خوبی بود ولی درگیر کلاسهای خودش شد و گفت که بعید می‌داند امسال کمک کند. سپس از مربی در همان سطح استفاده کردیم و ایشان از دید من فقط بدنساز نیست و من ایشان را یک دستیار خوب می دانم و تمرین دهنده است و آشنایی کامل به امور دارد. امروز با ایشان صحبت کردم و به عنوان یک همکار به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی درباره لغو اردوی این تیم در ترکیه گفت: وقتی مطالبی را کنار هم گذاشتم، خود من تصمیم گرفتم که کنسل شود، اول این که لیگ احتمال دارد چند روزی جا به جا شود، خروجی سربازها زمان بر بود و در جام شهدا هم هستیم و باید از برگزار کنندگان آن تشکر هم کنیم. به این دلایل خود من تصمیم گرفتم که اردو را لغو کنیم. 18 و 22 تیر دو بازی در تهران داریم و در جام شهدا هم هستیم همین برای ما خوب است.

وی درباره کرار جاسم و حضور او در تراکتورسازی اظهار داشت: جاسم کرار حسنش این است که در زمین کاری را که باید انجام بدهد انجام می دهد و رک و شفاف است، او وقتی دروغ می شوند، به هم می ریزد، امسال قول داده که یک جاسم کرار متفاوت باشد و به من هم قول داده که عالی کار کند .شرط مهمش این است که کسی به او دروغ نگوید.

قلعه نویی خاطرنشان کرد:تبریزی ها کرار را دوست دارند و او هم تبریزی ها را دوست دارد. تیم گاهی از مربی انرژی می گیرد و این البته یک رابطه دو طرفه است. خدا را شکر، در یک جلسه تمرین 5 هزار تماشاگر آمدند و امیدوارم در پایان کار شرمنده مردم آذربایجان نباشیم.