رضایی گفت: در پایان لیگ به عنوان بازیکن آزاد پیشنهاداتی دریافت کردم و طبیعی بود که آنها را بررسی کنم و ببینم در چه تیمی زمینه موفقیتم مهیا است. مسلماً پیشرفت و آینده‌ام بسیار مهم‌تر از مسائل مالی بوده و هست و انتخابم تیم بزرگ استقلال بود که تصمیم من باعث خوشحالی خودم و هواداران آبیدل و ناراحتی برخی‌ها شد اما آنها نباید دلخور باشند.

مهاجم شماره 9 استقلال ادامه داد: با انگیزه زیادی به استقلال پیوسته‌ام. پوشیدن پیراهن آرش برهانی عزیز باعث خوشحالی و افتخارم است. شماره 9 پیراهن بهترین گلزن تاریخ استقلال است و تمام تلاشم را می‌کنم تا ارزش آن را حفظ کنم.

کاوه رضایی درباره پیشنهاد 5/1 میلیاردی پرسپولیس و میزان قراردادش با استقلال گفت: اگر مسئله پول و قرارداد بود به قطر می‌رفتم اما دوست نداشتم در آن لیگ بازی کنم، پیشنهادی هم از اتریش رسید ولی دوست داشتم در استقلال بازی کنم و سپس اگر قسمت بود به لیگ‌های اروپایی بروم. الان هم تیمم با شور و حال خوبی تمرینات آماده‌سازی‌اش را انجام می‌دهد و خیلی خوشبین هستم استقلال عملکرد موفقیت‌آمیزی در ادامه راهش داشته باشد. خواست و هدف همه اعضای تیم کسب بهترین نتایج در هر سه جام پیش رو است.