موقع خداحافظی ام از فوتبال احساساتی شدم که آن حرفها را زدم

علی نادری درباره علت خداحافظی با دنیای بازیگری گفت: خداحافظی من از بازیگری، دلیل خاصی نداشت. بالاخره باید یک جا از بازیگری خداحافظی کرده و فضا را برای جوانان مهیا می‌کردم. در نامه‌ای که برای خداحافظی‌ام نوشتم، کمی احساساتی شدم، وگرنه بی‌اعتنایی وجود نداشت.

وی درباره شرایط کنونی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: باید کاری را که آقای اکتاویو آغاز کرد و تحولی که او در ایران ایجاد کرد، با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر ادامه دهیم. اکتاویو، صادقانه و با تمام وجود برای تیم ملی وقت می‌گذاشت. در زمان این مربی، کادرفنی و بازیکنان تیم، با هم روراست بودند و همکاری زیادی داشتند. ما هم تلاش می‌کنیم تا از عنوان فوتبال ساحلی کشورمان دفاع کنیم و همچنان، در میان شش تیم اول جهان باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد نگاه مردم و فدراسیون به فوتبال ساحلی گفت: پس از موفقیت‌های چند سال گذشته، نگاه مردم و فدراسیون فوتبال به این رشته عوض شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های دپارتمان فوتبال ساحلی سعی خواهیم کرد، روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

نادری که اکنون مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان شده است، همچنین خاطر نشان کرد: فوتبال ساحلی در همه کشورها به سرعت درحال پیشرفت است. همین عامل باعث شده تا شرایط برای ما سخت شود. در این چند سال، همدلی و بی‌آلایشی بازیکنان و کادرفنی، نتایج درخشان ما را به‌همراه داشته است. ما هم سعی می‌کنیم تا با صداقت و توکل به خدا، بدون هیچ حاشیه‌ای، تلاش‌مان را به‌کار گرفته و موفقیت‌های‌مان را تداوم بخشیم.