حسن روشن  در مورد برکناری علی سامره از تیم فوتبال امید استقلال گفت: نمی‌دانم سامره چه کاره است که برای تیم امید تصمیم می‌گیرد. او اجازه نمی‌دهد تمرینات تیم امید را ببینیم، ما هم او را برکنار کردیم تا بداند تصمیم گیرنده چه کسی است.

وی افزود: ما باید هزینه‌های تیم امید را بدانیم تا اگر خرجی هست، هزینه کنیم اما سامره نمی‌گذارد تمرین امید را ببینیم و مکان تمرین را تغییر داد. اگر من مدیر اجرایی آکادمی هستم، باید خودم تصمیم بگیرم نه سامره.

مدیر آکادمی استقلال با اشاره به اینکه سامره تمرینات تیم امید را از من پنهان می‌کرد تصریح کرد: ما باید بگوییم تیم‌ امیدو سایر تیم‌های پایه چه تمیرین‌هایی را انجام دهند. اما سامره به من می‌گوید سرت به کار خودت گرم باشد.

روشن در واکنش به صحبت‌های افشارزاده مبنی بر اینکه سامره برکنار نشده است ادامه داد: من افشارزاده را خیلی دوست دارم ، اما هر کسی پیش او برود ناراضی برنمی‌گردد. اگر افشارزاده بخواهد سامره را برگرداند من ثانیه‌ای در آکادمی نمی‌مانم. ضمن اینکه من پرویز مظلومی نیستم که با من اینگونه برخورد می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه لب‌جویی بیشتر از اینکه مربی باشد خبرنگار ورزشی بوده آیا می‌تواند در تیم امید استقلال مثمر ثمر باشد اظهار داشت: من لب‌جویی را 10 سال است که می‌شناسم و او مدرک A آسیا را دارد.

مدیر آکادمی استقلال درباره عدم استفاده از پیشکسوتان استقلال برای سرمربیگری تیم امید گفت: ما از مراغه‌چیان و مومنی خواستیم که سرمربیگری تیم امید را قبول کنند که انیگونه نشد، بنابراین لب‌جویی را به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب کردیم.

روشن در پایان صحبت‌هاش درباره نگرانی استقلالی‌ها از بازگشت طارمی به پرسپولیس خاطرنشان کرد: قول می‌دهم طارمی، طارمی فصل پیش نیست. ضمن اینکه استقلال هم بازیکنان بزرگی دارد که پرسپولیسی‌ها باید از همین الان نگران باشند.