کاپیتان پرسپولیس: برانکو خیلی از ما عصبانی بود

سید جلال حسینی درباره تساوی پرسپولیس مقابل خونه به خونه اظهار داشت: «به هر حال ما تازه از بدنسازی پرفشار برگشته ایم. به نظرم در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و باید به بازی در فشار عادت کنیم. خونه به خونه فشرده دفاع می کرد و ما باید برای بازی با چنین تیم هایی برنامه ویژه ای داشته باشیم تا دفاع شان را باز کنیم.»

 

وی ادامه داد: «خونه به خونه تیم خوبی است. من با مرزبان در سپاهان کار کرده ام. کار او خیلی خوب است و به نظرم خونه به خونه می تواند به لیگ برتر صعود کند.»

 

کاپیتان پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی میان محسن فروزان و طرفداران پرسپولیس گفت: «امیدوارم برخی افراد هواداران پرسپولیس را اذیت نکنند چون دارند این کار را می کنند. همان افرادی که در پشت صحنه  کری می خوانند و هواداران ما را عاصی می کنند و بعد می نشینند و می خندند. مسخره است. طرف با کت و شلوار می آید و کری می خواند بعد نمی شود جمعش کرد و بازیکن باید فحشش را بخورد. این ها دست های پشت پرده فوتبال ما هستند و اگر لازم شد روزی بیان می کنم که چه کسانی با چه تدابیری چنین برنامه هایی را انجام می دهند.»

 

وی درباره اینکه یکی از بازیکنان استقلال اخیرا گفته که قاتل دربی منصوریان است نه طارمی بیان داشت: «همین حرف ها باعث بروز حاشیه در فوتبال ما می شود. کری باید بین هواداران باشد نه میان بازیکنان. من واقعا متاسفم چنین چیزهایی را می بینم.»

 

مدافع پرسپولیس درباره بازی مقابل خونه به خونه خاطرنشان کرد: «واقعیت این است که برانکو از ما راضی نبود و خیلی عصبانی بود. ما نباید گل بخوریم و باید برنده باشیم. بعد از بازی قرار شد روز چهارشنبه جلسه ای با او داشته باشیم. حتما تلاش می کنیم تا شروع لیگ به شرایط خوب برسیم.»

 

وی درباره حواشی مطرح شده پیرامون کمال کامیابی نیا و عدم حضور او در تمرینات بیان داشت: «اسم بازیکنی مطرح است که بسیار کلیدی است. کمال فوق العاده شخصیت دوست داشتنی و محترمی دارد و من شخصا  با او تماس می گیرم تا ببینم مشکلش چه بوده است. به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس اگر کاری بتوانم انجام بدهم حتما انجام خواهم داد.»

 

حسینی درباره بازگشت مهدی طارمی و انتقاداتی که در این باره برخی افراد به برانکو کرده اند و اینکه گفته می شود برخی بازیکنان از بازگشت او ناراحت هستند گفت: «من به گذشته کاری ندارم اما برق انگیزه ای که این روزها در چشم مهدی می بینم من را مطمئن می کند که او آینده را هدف قرار داده است. طارمی فوق العاده با انگیزه کار می کند و اطمینان دارم در این فصل کمک زیادی به پرسپولیس می کند. اینطور هم نیست که بازیکنان پرسپولیس از حضور طارمی ناراحت باشند و همه دیدید که وقتی او آمد چه استقبالی از سوی بازیکنان از این بازیکن صورت گرفت.»