برانکو اعتقادی به خرید خودش ندارد

خریدهای خارجی برانکو در لیگ شانزدهم، حسابی پر سر و صدا بوده‌اند. برانکو فصل پیش بن‌سون و ماریچ، دو بازیکن هندوراسی و کروات را با کارنامه‌ای نسبتا قابل قبول به ایران آورد اما این فصل سراغ گزینه‌های عجیبی رفته است. گولچ استرالیایی و دو بازیکن اوکراینی، با نظر برانکو با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند و فعلا سرمربی پرسپولیس، هیچ اعتقادی به گولچ که کارنامه‌دارترین خارجی سرخپوشان هم هست ندارد.

 

برانکو دیروز در بازی دوستانه با خونه به خونه، از زوج جلال حسینی و محمد انصاری استفاده کرد. زوجی که قبلا هم توسط برانکو امتحان شده بود و فعلا جواب پس نداده است. نیمه دوم که نوبت به تغییرات رسید هم برانکو حاضر نشد از گولچ استفاده کند و ماهینی را جای حسینی به زمین فرستاد. سرمربی پرسپولیس، از دو مدافع راست و چپ تیمش در پست مدافع میانی استفاده می‌کند اما سراغ گولچ نمی‌رود. گولچ در بازی‌های دوستانه قبلی پرسپولیس هم معمولا نیمکت نشین بود.

 

پلیانسکی، دیگر مدافع خارجی پرسپولیس هم کارنامه ضعیف‌تری نسبت به گولچ دارد و بعید است در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود. سیدجلال فعلا تنها مدافع میانی مورد علاقه برانکوست و سرمربی سرخپوشان انصاری و ماهینی، دو مدافع کناری تیم را هم به خریدهای عجیب خودش از استرالیا و اوکراین ترجیح می‌دهد.