آنالیزور جدید پرسپولیس در تمرین

تمرین عصر امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در حالی برگزار شد که  کادر فنی و بازیکنان ابتدا 30 دقیقه به داخل سالن مجموعه رفته و برانکو برنامه های تمرینی و تاکتیکی تا قبل از بازی صبا را برای بازیکنان تشریح کرد.

* یک گروه تصویربرداری از بازیکنان و کادر فنی در مورد تبلیغات جدید باشگاه مصاحبه گرفت که این مصاحبه در کنار زمین انجام شد.  برانکو ایوانکوویچ ، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده در این مصاحبه حضور داشتند اما سیدجلال حسینی از کارگردان این مسند خواهش کرد که اجازه بدهد بعد از تمرین این کار را انجام دهند. 

* حدود 500 هوادار در ورزشگاه حاضر بودند که رییس کانون هواداران از آنها خواست در یک قسمت استادیوم حضور داشته باشند و نظم را رعایت کنند تا تمام تمرینات تیم پرسپولیس در اینجا برگزار شود.

* پسرعموی وحید امیری امروز میهمان تمرین تیم پرسپولیس بود.

* علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس از یکی از سایت ها که به دروغ از او مصاحبه ای زده بود بسیار ناراحت بود.

* آنالیزور جدید تیم پرسپولیس که قبلا در تیم گسترش فولاد فعالیت داشت امروز کار خود را شروع کرده و نکاتی را با برانکو ایوانکوویچ در میان گذاشت. 

* رامین رضاییان چند دقیقه ای با محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ در داخل رختکن مجموعه به صحبت پرداخت.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه بان تیم پرسپولیس چند دقیقه ای قبل از شروع با خبرنگاران به شوخی پرداخت و همینطور روز خبرنگار را تبریک گفت.

 * ابتدا بازیکنان زیر نظر مارکو مربی بدنساز در دایره داخل زمین به طور خوابیده بدن های خود را گرم کردند.

* برانکو بازیکنان را با کاورهای نارنجی رنگ از هم جدا کرد و از دستیار خود خواست که نیزه هایی را در میانه میدان بگذارد.

* کارهای ترکیبی و تاکتیکی که از ضلع شمالی ورزشگاه توسط گروه سفیدرنگ آغاز می شد و با پاس ها تک ضربه از بازیکنان نارنجی رنگ گذر کرده و در ضلع جنوبی شوت به سمت بدون دروازه بان بود.

* دروازه بانان در ضلع شمالی ورزشگاه زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات شوت گیری و رفلکس های سریع پرداختند. 

*طارمی امروز با کفش های جدید سبزرنگ در تمرینات حضور داشت.

* گروه تبلیغاتی جدید باشگاه برای هواداران شارژ رایگان در نظر گرفته بود از آنها خواست شماره های خود را در برگه یادداشت کنند تا شماره های آنها را شارژ کنند.

* محمد امین آرام طبع در تمرینات گروهی شرکت داشت اما برانکو او را فقط در قسمت شروع کارهای تاکتیکی قرار داده بود تا فشار زیادی به او نیاید.

* قبل از شروع تمرین فرشاد احمدزاده دروازه بان شده بود و ایگور پانادیچ به او ضربه پنالتی می زد.