این استقلال را با پرسپولیس پارسال مقایسه نکنید!

تیم استقلال در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی به دست آورد و همین موضوع موجب ناراحتی هواداران شده است. در این باره حرف و حدیث های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه استقلال امسال مانند پرسپولیس سال گذشته است.

 

مجید نامجو مطلق، پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط تیمش می گوید: شرایط استقلال فقط از نظر نتیجه‌گیری مثل پرسپولیس پارسال است وگرنه دو تیم را نمی‌توان از نظر فوتبالی با هم مقایسه کرد. ‌سال گذشته اگر پرسپولیس از طرف هوادارانش مورد حمایت قرار گرفت به دلیل این بود که زیبا بازی می‌کرد و فقط در نتیجه نگرفتن مشکل داشت اما فوتبال این روزهای استقلال ما را به آینده امیدوار نمی‌کند.

 

او در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند: استقلال هنوز نتوانسته از نظر فنی هوادارانش را جذب کند و به آنها امید بدهد. در این ٤ بازی چهره کوبنده و برتر از استقلال ندیده‌ایم و تیم نتوانسته کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در این ٤ بازی فقط 20 دقیقه بازی با پیکان فوتبال خوبی از استقلال دیدیم که آن هم به‌دلیل تعویض‌های خوب منصوریان بود که باعث شد به تیم شوک وارد شود. الان هم استقلال بهترین فرصت را در اختیار دارد تا با تعطیلی یک‌ماهه لیگ ریکاوری مناسبی داشته باشد. منصوریان باید از این یک ماه بهترین استفاده را ببرد  و مشکلات روحی و فنی تیمش را حل کند.

 

نامجو مطلق البته به آینده استقلال خوشبین است: من اطمینان دارم این استقلال رفته‌رفته بهتر خواهد شد چون هم بازیکنان خوبی دارد، هم کادر فنی کارشان را بلدند. استقلال با این همه ستاره می‌تواند به روزهای خوبش برگردد و دل هوادارانش را به دست بیاورد. هواداران هم باید بیشتر حمایت کنند. فشار آوردن به این تیم در شرایط کنونی چاره کار نیست چون استرس بازیکنان را بیشتر می‌کند. استقلالی‌ها مطمئن باشند جایگاه تیم‌شان در پایین جدول نیست و استقلال در پایان لیگ جزو تیم‌های بالانشین خواهد بود.