افکار

سجاد انوشیروانی اظهار داشت: طبق قوانین فدراسیون جهانی فقط سه بار حق جابه‌جایی وزنه درخواستی وجود دارد که ما برای حفظ جایگاه براری و از دست ندادن فرصت کسب مدالش از این سه بار استفاده کردیم و دیگر امکان جابجایی نبود. ضمن اینکه وزنه سبک‌تر از ٢٣١ و حتی خود 230 دردی دوا نمی‌کرد و هیچ تاثیری برای موفقیت‌مان نداشت.

انوشیروانی با تاکید بر اینکه بیشتر از چیزی که همه دیدند نمی‌توانستیم به براری فشار بیاوریم، گفت: امکان اینکه یک‌بار دیگر او را برای زدن وزنه به روی تخته یا سالن تمرین بفرستیم وجود نداشت، او باید تمرکز می‌کرد و هر چه در توان داشت برای وزنه ٢٣١ کیلوگرم می‌گذاشت تا به برنز دست یاید. تغییرات را تا جایی ادامه دادیم که هم توان براری را لحاظ کرده باشیم و هم اصلا فکر نمی‌کردیم چین و ارمنستان آن وزنه‌ها را مهار کنند.از طرف دیگر در یک‌ضرب عقب بودیم و باید منتظر می‌شدیم که ببینیم رقیبان برای کسب مدال برنز چه وزنه‌ای می‌زنند.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در پایان اضافه کرد: براری در تمرینات این وزنه را نزده بود و در بهترین حالت توانسته بود 226 کیلوگرم را مهار کند. علی‌رغم این با غیرت و تعصب قبول کرد که به مهار این وزنه برود اما موفق نبود. انشالله با دعای خیر مردم بهداد عزیز هم امشب به روی تخته می‌رود و تمام تلاش‌مان بر این است که بهترین اتفاق برای وی و کاروان ایران رقم بخورد.