طاهری:اجازه شیطنت را نمی دهیم

لاوه بر علی اکبر طاهری، جعفر کاشانی و برانکو ایوانکوویچ که از سوی باشگاه پرسپولیس برای افتتاح فروشگاه های شرکت جیووا به شیراز سفر کرده اند مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و همچنین مدیربازاریابی باشگاه سایپا در این شهر حضور دارند.

صبح امروز مدیران این سه باشگاه در مراسم افتتاح کارخانه جیووا حاضر شدند. بردبار مدیر شرکت جیووا به مدیران این سه باشگاه خیرمقدم گفت و توضیحاتی را درباره مراسمی که امروز در شیراز برگزار می شود ارائه کرد. سپس علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس پشت تریبون رفت و برای کارکنان این فروشگاه حدود 100 نفر بودند چند دقیقه ای سخنرانی کرد.

طاهری در بخشی از صحبت های خود گفت: خیلی خوشحالم که یک برند خارجی حالا می تواند با تولیداتی که در داخل انجام می شود به کار خود ادامه دهد. پیش از این شرکتی مثل آل اشپورت که فعالیت گسترده ای در ایران داشت در آسیای شرقی تولیدی می زد و به نام برند اروپایی در ایران مشتری داشت. حالا خوشحالم که حداقل یک کارخانه در داخل کشور ایجاد شده و صد نفر پرسنل را درگیر کار کرده است.

وی همچنین افزود: تولیدات شرکت جیووا هم باعث ایجاد اشتغال شده وهم برای باشگاه پرسپولیس و تیم ملی درآمدزایی می کند. ما سعی می کنیم دست کسانی که در این باره شیطنت می کنند را کوتاه کنیم. اجازه نمی دهیم کسی به روندی که در پیش گرفته ایم خللی وارد کند. شما پرسنل شرکت جیووا نیز سعی کنید با تولیدات خوب خود جوابگوی خیل عظیم هواداران پرسپولیس باشید.  فکر می کنم با این روند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می توانیم از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم. 

همچنین مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دقایقی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: امیدوارم با کمک شرت جیووا و شخص بردبار بتوانیم تولیدات داخلی خود را گسترش دهیم. اتفاق خوبی در حال رخ دادن است اما هدف ما این است که بتوانیم از سال آینده در شهر خودمان برندی را با نام شهریار داشته باشیم. البته می توانیم بخش تولید البسه تراکتورسازی را در اختیار شرکت جیووا قرار دهیم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: متاسف هستم که برق شیراز و فجر سپاسی چند سالی است که در سطح اول فوتبال ایران حضور ندارند. امیدوارم هرچه سریع تر این دو تیم احیا شوند و شاهد حضور آنها در لیگ برتر باشیم. 

آجرلو همچنین در واکنش به صحبت های فرماندار شیراز در این مراسم که اعلام کرده بود یک پرسپولیسی است گفت: ما هم در تیم تراکتورسازی 5 بازیکن شیرازی داریم. فکر می کنم مردم شیراز تا حدود زیادی از تراکتورسازی حمایت کنند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نیز در صحبت هایی کوتاه در جمع کارکنان شرکت جیووا گفت: دوست دارم تولیدات شرکت شما طوری باشد که بتواند پاسخ هواداران پرسپولیس را بدهد.امیدوارم آن قدر کیفیت این لباس ها بالا باشد که مجبور نشویم به سراغ برند دیگری برویم.

گفتنی است، مسئولان باشگاه های پرسپولیس، تراکتورسازی و سایپا ظهر امروز در افتتاحیه فروشگاه دیگری شرکت می کنند و بعدازظهر احتمالا در یک نشست خبری پاسخگوی سولاات خبرنگاران خواهند بود. همچنین برانکو قصد دارد بعد از پایان برنامه های شرکت جیووا به بازدید تخت جمشید برود.