باقری: امیدوارم مصدومیت امیری جدی نباشد

کریم باقری در خصوص دیدار تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: تیم ملی در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ چین خلق کند، اما قدر فرصت‌های گل خود را ندانست.

وی افزود: کسب نتیجه مساوی در این بازی سخت خارج از خانه نمی‌تواند برای تیم ملی بد باشد، مخصوصاً اینکه کره جنوبی هم مقابل سوریه متوقف شد. البته شش امتیازی شدن ازبکستان هم باعث شد در ادامه راه، رقابت بین تیم‌ها سخت‌تر شود.

مربی پرسپولیس راجع به اینکه از نحوه بازی تیم ملی انتقاد می‌شود، گفت: من کاری به نظر منتقدان ندارم. چیزی که ما از تلویزیون دیدیم این بود که تیم ملی چین را در زمین خود تحت‌ِفشار قرار داد و به مراتب بهتر از بازی با قطر ظاهر شد. اگر مهاجمان تیم ملی از فرصت‌ها استفاده بهتری می‌کردند، الان شش امتیازی بودیم و این صحبت‌ها نبود. به عقیده من تیم ملی شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله در ازبکستان با کسب یک نتیجه خوب  صدرنشین گروهش خواهد شد.

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا او هم اعتقاد دارد تیم ملی در کارهای تهاجمی به مراتب ضعیف‌تر از کارهای تدافعی است، تصریح کرد: اعتقاد من این است که دیدار با چین بازی راحتی برای تیم ملی نبود و آنها در زمین خود از حمایت تماشاگران‌شان برخوردار بودند. با این حال تیم ملی در دقایقی از بازی حریف را تحت‌ِفشار قرار داد و چند موقعیت خوب هم خلق کرد. به‌هر صورت نظر من این است که تیم ملی بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد.

وی در واکنش به مصدومیت وحید امیری و بازی نکردن او مقابل تراکتورسازی نیز یادآور شد: تا وضعیت امیری را از نزدیک نبینم در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم. ان‌شاءالله که مصدومیت او جدی نباشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار حساس تیمش با تراکتورسازی نیز عنوان کرد: این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد و هر دو تیم به‌دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود. تراکتورسازی تیم خوبی است و نتایج مناسبی هم کسب کرده است. قطعاً تماشاگران تبریزی روز شنبه شاهد یک بازی زیبا خواهند بود.

باقری درباره برگزاری بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه پنج هزار نفری تیم تبریزی نیز گفت: به‌هر شکل تصمیم گرفته شده که بازی در این ورزشگاه برگزار شود. من زمانی که در تراکتورسازی عضویت داشتم در این زمین تمرین کرده‌ام. فکر نمی‌کنم مشکلی به‌وجود بیاید و ان‌شاءالله هواداران دو تیم یک بازی بی‌حاشیه و جذاب را شاهد باشند.