از شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم

بایرن مونیخ شروعی توفانی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا داشت و در بازی نخست خود که در آلیانس آره‌نا برگزار شد، با پنج گل روستوف را شکست داد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. آغازی رویایی داشتیم و نشان دادیم چه تیم باکیفیتی هستیم. خیلی زود به گل رسیدیم و این باعث شد تا حریف از لاک دفاعی بیرون بیاید و کار ما برای به ثمر رساندن گل های دیگر راحت شود.

او درباره این سوال که آیا بایرن شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد نیز پاسخ داد: بدون شک این توانایی را داریم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم. تیمی در اختیار دارم که توان پیروز شدن در هر دیداری را دارد و به همین خاطر می توانم بگویم که از شانس های اصلی قهرمانی هستیم. در شرایط خوبی به سر می بریم. هدف نخست بایرن مونیخ در هر دیداری پیروز شدن است و بعد از آن به تساوی فکر می کنیم.

ستاره بایرن مونیخ در این دیدار جاشوا کیمیش بود که توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. آنچلوتی به ستایش از این ستاره جوان پرداخت و گفت: کیمیش در اوج به سر می برد. او به بازیکنی کلیدی برای بایرن مونیخ تبدیل شده است و توان بازی کردن در چند پست را دارد. تیم خوبی در اختیار دارم و بسیار سخت است که یازده نفره را انتخاب کنم.