ترمه شاگردان اشتیلیکه را شاد کرد + تصاویر

 تمرین روز گذشته تیم ملی فوتبال کره جنوبی که روز اول در ورزشگاه آرارات برگزار شده بود دیشب در زمین شهدای شهرقدس انجام شد که این موضوع در رسانه‌های کشور کره جنوبی بازتاب ویژه ای داشت.

به گزارش سایت کره‌ای DIODEO که حاصل مشاهدات خبرنگار خود را منتشر کرده است آمده که از میهمان‌نوازی مردم شهرقدس شگفت‌زده شده‌اند و حتی بنری به زبان انگلیسی در ورزشگاه نصب شده بود که در آن به اعضای تیم ملی کره جنوبی بابت حضور در شهر قدس تبریک گفته شده بود. این میهمان‌نوازی از نظر خبرنگار کره‌ای غیرمنتظره و غافلگیرکننده بوده است.

در این گزارش آمده که ورزشگاه شهدای شهر قدس در حاشیه تهران پایتخت ایران قرار دارد و حدود 40 کیلومتر از هتل محل اقامت کره‌ای‌ها با این ورزشگاه مسافت وجود دارد که ایده‌آل و نرمال نیست.

طبق این گزارش تیم ملی کره جنوبی ابتدا در ورزشگاه آرارات تمرین کرده بود اما تمرین دوم در شهرقدس و در مجاورت چند کارخانه انجام شده است و این در حالی است که هر دو زمین تمرین کره‌ای‌ها با محل اقامت و حتی فرودگاه مسافت موزونی ندارد.

در این رسانه کره‌ای آمده که به دلیل عدم کیفیت زمین ورزشگاه آرارات تمرین اول را از دست داده‌اند اما کره‌ای‌ها از تمرین در ورزشگاه شهرقدس ابراز رضایت کردند چرا که چمن و امکانات این ورزشگاه مورد تأیید‌ آنها بوده است. البته از آنجایی که آخرین تمرین کره جنوبی طبق قانون در زمین اصلی بازی که همان ورزشگاه آزادی است برگزار خواهد شد به همین دلیل آنها از تمرین در این زمین استقبال کردند هر چند که در این سایت آمده این روزها شیعیان تهران در حالی سوگواری برای شهدای واقعه کربلا هستند.

خبرنگار سایت DIODEO همچنین از هدایایی که شب گذشته به اعضای تیم ملی کره جنوبی داده شده تقدیر کرده و آن را ستوده است.

در شهر قدس به اعضای تیم ملی کره جنوبی ترمه‌هایی به عنوان هدیه داده شده که این رسانه کره‌ای آن را یک صنایع دستی که نقش‌های زیبایی بر روی آن قرار دارد عنوان کرده است.

 

همچنین خبرنگار کره‌ای از چندین راهنما که به کره‌ا‌ی‌ها مراکز خرید در سطح شهر تهران را نشان دادند ابراز رضایت کرده است.

تمرین کره در شهرقدس در پانزده دقیقه ابتدایی برای خبرنگاران و هواداران باز بود و به همین دلیل خبرنگاران کره‌ای عازم تهران در این تمرین حضوری فعال داشتند.

این خبرنگار کره‌ای در گزارش خود آورده که در زمان اهدای ترمه‌های یادگاری مسئولان ایرانی درخواست گرفتن عکس یادگاری داشتند که این موضوع با موافقت مسئولان کره جنوبی همراه بود.

همچنین جانگ هیونگ سو بازیکن تیم ملی کره از این هدیه ابراز خوشنودی کرد و حتی پس از دیدن، آن را پسندیده بود.