فدراسیون فوتبال ایران درخواست کره‌جنوبی را رد کرد

دومین جلسه تمرین تیم فوتبال کره جنوبی در ایران عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد ولی حتی برگزاری این مسابقه در زمین هموار این ورزشگاه هم نتوانسته مسئولان تیم کره را راضی کند.

در گزارشی که در سایت «ناور» از شرایط تیم کره جنوبی در ایران منتشر شده، از برنامه ریزی فدراسیون فوتبال ایران در قبال پنهان ماندن تمرینات تیم ایران، زمانبندی کنفرانس خبری و فاصله زیاد ورزشگاه شهدا تا هتل محل اقامت کره جنوبی، انتقاد شده است.

اعتراض نخست کره‌ای‌ها به دوری ورزشگاه شهدا بوده که باعث خستگی بازیکنان این تیم شده است. دومین اعتراض به بسته بودن تمرینات تیم ملی ایران و سیاست مخفی‌کاری تیم ملی ایران است. کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند آخرین تمرین تیم ملی ایران باید پیش از بازی با کره جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی ایران جای دیگری را برگزیده و خبرنگاران برای حضور در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین تیم ایران سردرگم هستند.

سومین مسئله هم انتخاب ساعت ۱۲:۳۰ برای سرمربی و بازیکنان کره جنوبی است که باید در هتل آکادمی برگزار شود. انتخاب این زمان، ناراحتی و برآشفتگی «اولی اشتیلیکه» سرمربی کره جنوبی را در پی داشته است چرا که به گفته وی، در این ساعت بازیکنان باید ناهار صرف کنند و به استراحت بپردازند.

این سایت همچنین اشاره کرده است که فدراسیون کره جنوبی درخواست تغییر ساعت نشست خبری را داده است ولی فدراسیون ایران با آن مخالفت کرده است. بر همین اساس، در این نشست خبری بازیکنان کره جنوبی حضور نخواهند داشت و فقط سرمربی این تیم پاسخگوی خبرنگاران است.