فریبا:حرکت رحمانی قشنگ نبود، با او برخورد می‌شود

بهتاش فریبا در خصوص برد استقلال مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: شما می‌دانید که فرهاد کاظمی مربی است که آنالیز او در کنار خط درجه یک است. او خوب تشخیص می‌دهد که تیم حریف چگونه بازی می‌کند ولی فکر می‌کنم همه دیدند که استقلال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و بعد از زدن گل تا دقیقه 70 همه چیز خوب پیش رفت.

وی افزود: ما چندین موقعیت گل داشتیم و از آنها استفاده نکردیم ولی تیم سیاه‌جامگان با اضافه کردن نفرات هجومی میانه میدان را از استقلال گرفت و سپس در دقایق آخر به بازی مستقیم رو آورد. در این بین کم‌کاری هافبک‌های ما مشهود بود به همین دلیل تشخیص دادیم فرشید باقری را اضافه کنیم تا ارتباط خط هافبک و مهاجمان آنها قطع شود.

وی افزود: بعد از این اتفاقات دو راه داشتیم. یکی اینکه تعویض هجومی کنیم و یا اینکه بازیکن دفاعی به زمین بفرستیم و پس از اینکه متوجه شدیم کاوه رضایی به هیچ عنوان تحلیل نرفته مجید حسینی را به زمین فرستادیم که فکر می‌کنم بعد از حضورش در زمین 5-4 ضربه سر زد. از سوی دیگر در دقایق پایانی دست‌های کشیده مهدی رحمتی و سوپر واکنش او باعث شد تا استقلال سه امتیاز را بگیرد ولی من باید به نکته‌ای اشاره کنم.

مدیر فنی تیم استقلال گفت: من همیشه رک حرف می‌زنم. ما تیمی هستیم که می‌بریم اما در ضربات آخر دچار ایراد هستیم و دیگر نمی‌توانیم بگوییم که بحث ما روحی و روانی است. چون ما این مشکل را پشت سر گذاشته‌ایم. ما باید حداقل 10 برنامه تمرینی در داخل 18 قدم برای مهاجمان و هافبک‌های نفوذی‌مان بگذاریم تا این مسئله حل شود.

فریبا در خصوص اینکه مدیران باشگاه سیاه‌جامگان و فرهاد کاظمی ادعا کردند پنالتی آنها گرفته نشده و به نوعی استقلال باید از بحران درمی‌آمد، گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفته‌اند ولی چند کارشناس داوری اظهارنظر کردند که مدعی بودند حتی بازیکن سیاه‌جامگان به خاطر شبیه‌سازی باید اخطار می‌گرفت.

مدیر فنی تیم استقلال در خصوص حرکتی که بختیار رحمانی بعد از تعویض خود انجام داد،‌گفت: اگر راستش را بخواهید دوست ندارم به گونه‌ای رفتار کنم که پشت کسی قایم شده باشم. کار رحمانی قشنگ نبود و درست است که خودش اعلام کرده به خاطر زانو درد به رختکن رفته اما قطعا با او برخورد می‌شود. این مسئله همانطور که منصوریان اعلام کرد درون خانواده رخ داده و ما خودمان جمعش می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ما این روزها اصلا حاشیه نداریم و باید در نطفه حاشیه را خفه کنیم تا تیمی که رو به رشد است دچار گرفتاری نشود. امروز هم قرار بود با بختیار رحمانی صحبت کنیم ولی این موضوع به روز دوشنبه موکول شد. در کل حرکت رحمانی اصلا قشنگ نبود و من همیشه گفته‌ام اگر یک بازیکن تعویض می‌شود قطعا دلیل آن بد بازی کردن نیست و ممکن است یک مربی تفکر دیگری داشته باشد. در آن دقایق منصوریان با ما مشورت کرد و ما احساس کردیم وسط زمین را از دست دادیم. به همین خاطر باید بازیکنی را از زمین بیرون می‌کشیدیم که جنگندگی کمتری داشت.

فریبا در خصوص مصدومیت خسرو حیدری و کاوه رضایی گفت: حیدری از ناحیه دوقلو دچار آسیب‌دیدگی شد که عکس گرفته و امروز تکلیف او مشخص می‌شود. رضایی هم مشکلی ندارد و از دوشنبه به احتمال فراوان در تمرینات حاضر خواهد شد.