دو بازی تدارکاتی در دستور کار کی‌روش برای ژانویه

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند برای موفقیت در این رقابت‌ها با دستور کادر فنی، همچنان برنامه‌های آماده‌سازی زیادی را مدنظر دارد که به امید اجرایی شدن آنها، در این مسیر گام بر می‌دارد.

تیم ملی ایران قرار است ابتدا تکلیف برگزاری دیدار دوستانه در تاریخ 19 آبان را مشخص کرده و به مصاف یکی از دو تیم عراق یا تایلند برود، هرچند که برای این روز، فدراسیون فوتبال روی گزینه‌های مالزی و سنگاپور نیز همزمان در حال کار کردن است.

در ادامه تیم ملی قرار است راهی مالزی شده و در تاریخ 25 آبان در مالزی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی سوریه برود.

با پایان رقابت‌های دور رفت مقدماتی جام جهانی، کادرفنی یک اردوی دیگر را برای تیم ملی در تعطیلات نیم فصل تدارک دیده با این توضیح که چون پس از بازی‌های آبان ماه تیم‌های ملی در قاره‌های مختلف، تا پایان سال دیگر از روزهای فیفادی خبری نیست، این اردو با حضور بازیکنان داخلی برگزار می‌شود.

البته برنامه کادرفنی تیم ملی برای این اردو حضور در یکی از کشورهای منطقه خلیج فارس است تا ملی‌پوشان در فاصله دو ماه مانده به بازی‌ با قطر در دوحه، از لحاظ بدنی برای این دیدار آماده شوند.

از سوی دیگر از تیم ملی خبر می‌رسد که کادرفنی برای این اردو دو بازی تدارکاتی را مدنظر دارد که از حالا رایزنی‌ها برای پیدا کردن حریفان ادامه دارد، هرچند که مکان اردوی فوق نیز در این مورد تأثیرگذار خواهد بود.

در هر صورت به نظر می‌رسد با توجه به اینکه این اردو با حضور بازیکنان داخلی برگزار می‌شود، تیم ملی به بازی با تیم‌های باشگاهی نیز بسنده کرده هرچند که تلاش‌ها برای پیدا شدن حریفی در سطح ملی در بازه زمانی فوق همچنان ادامه دارد.