تصمیم جدی 3 بازیکن پرسپولیس برای جدایی

 کسب نتایج موفقیت آمیز پرسپولیس باعث شده تا خیلی از مشکلات درونی این تیم پنهان بماند. تفاوت قائل شدن بین بازیکنان اصلی با نیمکت نشین از سوی برانکو باعث شده تا همان اتفاقاتی که پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ در تیم ملی رخ داد بود اکنون به شکل دیگری در پرسپولیس نمایان شود. یکی از بازیکنان پرسپولیس که به شدت شاکی است می گوید برانکو نسبت به فصل پیش رفتارش تغییر کرده و تنها بازیکنان اصلی برایش اهمیت دارد به طوری که ذخیره ها به کلی فراموش شده‌اند.

یکی از بازیکنانی که به احتمال زیاد با ادامه روند نیمکت نشینی از پرسپولیس جدا خواهد شد احمد نوراللهی است. نوراللهی که فصل پیش یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو بود، خیلی زود جایش را به کمال کامیابی نیا داد. نوراللهی طی چند ماه گذشته اخیر مصاحبه نکرده و گفته نمی‌خواهد به تیم محبوبش لطمه بزند اما آن طور که شنیده می شود هافبک جوان پرسپولیس حرف هایش را به برانکو زده و به او گفته اگر رویه این گونه ادامه داشته باشد و بازی به او نرسد خودش را سرباز خواهد کرد.

همچنین در همین زمینه شنیده می شود آرام طبع و حتی عالیشاه هم در جمع های دوستانه گفته اند اگر قرار باشد روال برانکو به همین شکل ادامه داشته باشد ما هم نیم فصل از پرسپولیس می رویم و این موضوع برای تیم برانکو که در نیمه دوم زمستان بازی های آسیایی را در پیش دارد و باید هر چهار روز یک بار به میدان برود، یک مشکل جدی به حساب می آید.