هافبک ذوب‌آهن: نگاه‌مان با جام حذفی جدی است

 مهدی مهدی‌پور درباره صعود ذوب‌آهن به مرحله بعد جام حذفی با شکست اکسین البرز اظهار داشت: بازی سختی بود و همیشه تقابل تیم‌های لیگ برتری با تیم‌های لیگ یکی بسیار سخت است چون بازیکنان حریف انگیزه‌ای دو چندان دارند. از سوی دیگر اکسین یک سرمربی کاربلد مثل فیروز کریمی داشت که یکی از کاربلدهای فوتبال ایران است و اسماعیل فرهادی بازیکن سابق خودمان هم در این تیم بازی می‌کرد. 

وی افزود: در بازی با اکسین به دنبال این بودیم که به هر نحوی شده این تیم را شکست دهیم و بتوانیم بازهم به روند صعود خودمان در جام حذفی ادامه دهیم. خدا را شکر در این مسابقه تیم به بهترین نحو عمل کرد و با اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در یکی از آنها به گل رسیدیم و موفق به پیروزی شدیم چون نمی‌خواهیم جام حذفی را مفت از دست بدهیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره حریف مرحله بعد این تیم در یک هشتم نهایی جام حذفی برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم بازهم به عنوان مدعی دوبار قهرمانی پیاپی در جام حذفی در این دوره هم موفق ظاهر شویم و از این عنوان دفاع کنیم. جام حذفی هر بازی آن حکم فینال را دارد و قطعا ماشین‌سازی رقیب سرسختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: ماشین‌سازی هرچند شرایط خوبی در جدول ندارد و نتایج خوبی نگرفته اما تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. در این بازی که جنگ لحظه‌هاست تیمی برنده هاست که به بهترین شک از موقعیت‌هایش بهره ببرد. همه تیم‌های این مرحله از جام حذفی می‌دانند که با چند بازی دیگر می‌توانند سهمیه آسیا را بگیرند و این یعنی هیچ حریفی را نباید دستکم گرفت.

مهدی‌پور درباره روند ذوب‌آهن از بعد رفتن گل‌محمدی و آمدن مجتبی حسینی اظهار داشت: روندمان خوب است و خوب بازی می‌کنیم چون می‌خواهیم به بالای جدول رسیده و در کورس بالای جدول باشیم. با این حال این تعطیلات باور کنید خیلی ما را اذیت کرده است. در دو فصل گذشته خوب بودیم و عملکرد خوبی داشتیم اما امسال تا آمدیم خوب باشیم این لیگ تعطیل شد.

وی افزود: واقعا برای همه بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها سخت وقتی تیم‌شان در جریان مسابقه می‌افتد و بلافاصله همه چیز با چند بازی تعطیل می‌شود. ذوب‌اهن نشان داده هروقت در جریان مسابقات باشد با قدرت بیشتری کار را دنبال می‌کند و باور کنید با شروع دوباره مسابقات این اتفاق برای تیم ما خواهد افتاد.