تیم شاهد شیراز از سد بهراد اردبیل گذشت

در این بازی که شامگاه چهارشنبه و از هفته چهارم این دیدارها در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه 4 بر 3 بهراد اردبیل را شکست داد.
در در دقیقه های پایانی این دیدار در حالی که تیم شاهد با نتیجه چهار بر سه از حریفش پیش بود، تیم بهراد به روش پاورپلی (استفاده از پنج بازیکن درون زمین بدون حضور دروازه بان) استفاده کرد اما چیزی نمانده بود که تیم شاهد به گل پنجم خود دست یابد اما دروازه بان تیم بهراد با آمدن به زمین مانع ورود توپ به دروازه شد.
این امر نیز با اعتراض تیم میزبان همراه شد و سرانجام این بازی با نتیجه چهار بر سه به سود شاهد شیرا پایان یافت تا کمیته فوتسال فدراسیون در مورد حرکت غیر قانونی دروازه بان این تیم تصمیم گیری کند.
چندی پیش به هنگام دیدار تیم ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان در رقابت های لیگ برتر این اتفاق رخ داد و کمیته انضباطی تیم گیتی پسند را که بازیکن ذخیره اش با ورود به زمین مانع گل ملی حفاری شده بود با نتیجه 6 بر صفر بازنده اعلام کرد. 
در پایان هفته چهارم در گروه یک، مقاومت قرچک ورامین با هفت امتیاز در صدر قرار دارد و تیم شاهد شیراز هم با انجام 2 بازی و کسب سه امتیاز در رده هفتم ایستاده است.
همچنین در همین چارچوب نیز تیم بالان صنعت شیراز که در گروه دوم قرار دارد عصر امروز در تهران برابر پارسیان شهر قدس با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.
تیم بالان صعت با این شکست با چهار امتیاز در رده ششم گروه خود قرار دارد.
رقابت های فوتسال دسته اول کشور با شرکت 18تیم در 2 گروه برگزار می شود و در پایان بازی های گروهی 2 تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.