آزمون در دوراهی لیورپول و دورتموند

 از ماه ها قبل بیشتر رسانه های معتبر اروپا از جمله گاردین، میرور، کیکر و ... به جدایی سردار آزمون از روستوف و حضور در باشگاه های معتبر دامن زده و حتی مدعی شدند از بین دو باشگاه لیورپول و دورتموند یکی به عنوان مشتری اصلی مهاجم ملی پوش ایرانی در ژانویه سردار را جذب خواهد کرد.

 

پیرامون این اتفاق سایت 111novosti در گزارشی تحلیلی از بازگشت سردار آزمون به اردوی زمستانی در امارات نوشت:« بعد از اتفاقات فصل قبل که منجر به غیبت ملی پوش ایرانی در اردوی امارات شد چون این کشور به ایرانی ها ویزا نمی داد این بار باشگاه پیش دستی کرد و ویزای سفر آزمون به ابوظبی را گرفت تا آزمون به جمع شاگردان قربان بردی اف اضافه شود».

 

 

این سایت در ادامه گزارش آورده است:« بازگشت سردار به تمرینات روستوف این امیدواری را نزد طرفداران رقم زد که مهاجم ایرانی همچنان در اردوی تیم باقی خواهد ماند اما واقعیت چیز دیگری است و هر لحظه امکان دارد باشگاه روستوف با یکی از مشتریان اروپایی مهاجم ایرانی سر یک میز نشسته و زیر بار فروش آزمون برود اما در این بین سران باشگاه امیدوارند با رقمی بیشتر از ارزش واقعی سردار که 7 میلیون یورو تخمین زده شده او را به فروش برساندد و بیشتر مشکلات مالی شان را حل کنند».

 

این در حالی است که سایر رسانه های روسیه هم در گزارش و مصاحبه هایی با مسئولان باشگاه روستوف ادعا می کنند پرونده فروش ملی پوش ایرانی هنوز باز است و باشگاه روس در انتظار دریافت پیشنهادات بهتر برای سردارآزمون است چون این بازیکن قابلیت تبدیل شدن به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه روستوف در بازارهای بین المللی را دارا است.