فرکی با سایپا ادامه می دهد؟

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: روند تیم در نیم فصل دوم رو به رشد است و انسجام تیمی ما نسبت به گذشته بهتر شده است.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا  در رابطه با پیروزی روز گذشته این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: بعد از چند هفته‌ای که تیم به شدت تحت فشار بود، به این برد نیاز داشتیم و پیروزی در بازی روز گذشته موجب تقویت روحی تیم شد. باتوجه به نتایجی که تیم در هفته‌های قبل گرفته بود، بازیکنان تاحدودی دچار استرس شده بودند که خوشبختانه با برتری مقابل سیاه‌جامگان این مشکل را دیگر در دیدارهای پیش رو نخواهیم داشت.

او در خصوص شرایط سایپا در نیم فصل دوم نیز اظهار داشت: روند تیم در نیم فصل دوم رو به رشد است و انسجام تیمی ما نسبت به گذشته بهتر شده است. بازیکنان جدیدی که در نیم فصل به ما اضافه شدند همگی بزرگ و باتجربه هستند و به خوبی نقاط ضعف تیم را پوشش داده‌اند. سایپا در حال حاضر شرایط امیدوار کننده‌ای دارد و من خیلی به ادامه مسابقات خوشبین هستم.

مدیرعامل سایپا در مورد درخشش بازیکنان جوان مانند رضا جعفری در ترکیب این تیم نیز عنوان کرد: سایپا در ترکیب خود بازیکنان جوان زیادی مانند رضا جعفری دارد که بیشتر آنها محصول آکادمی خوب ما هستند. استفاده از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه یکی از اهداف اصلی ما است و اضافه کردن جوانان به تیم روندی است که همچنان ادامه خواهد داشت. مطمئن باشید تا انتهای فصل به غیر از رضا جعفری باز هم بازیکنان جوان دیگری از تیم سایپا به فوتبال ایران معرفی خواهند شد.

در چند هفته اخیر شاهد مذاکره پنهانی چند باشگاه‌ها با بازیکنان شاخص برخی از تیم‌ها بوده‌ایم. موضوعی که با واکنش شدید مربیانی مانند مجید جلالی روبرو شده است. درویش در واکنش به این موضوع تصریح کرد: خود ما هم این مشکل را تجربه کردیم. برخی تیم‌ها بازیکنان ما را می‌خواستند و به صورت پنهانی با آنها مذاکره کردند اما با واکنش بازیکنان ما مواجه شدند. این که یک باشگاهی به جذب بازیکنی علاقه داشته باشد چیز عجیبی نیست اما پنهانی مذاکره کردن با یک بازیکن کار درستی نیست. همه باید در چارچوب رفتار حرفه‌ای عمل کنیم و نباید با این کار فضای فوتبال را خراب کنیم.

روز گذشته شایعه شد که حسین فرکی، سرمربی تیم سایپا به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داده است. مدیرعامل این باشگاه در واکنش به این شایعه خاطرنشان کرد: بهتر است به شایعات اینچنینی توجه نکنید. ما از ابتدای فصل به صورت کامل از حسین فرکی حمایت کرده‌ایم و این حمایت قاطعانه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. او هم حالش خوب است و استعفای او تنها یک شایعه است.