استقلال به دنبال کسر 8 امتیاز از تراکتور

حسن زمانی درباره اینکه روزبه چشمی تا امروز (دوشنبه) به باشگاه استقلال مهلت داده تا وضعیت او را روشن کنند و در غیر این‌صورت به تیم دیگری می‌رود، اظهار داشت: «ما منتظریم تا یک خبر خاص به ما برسد. احتمال دارد فیفا یک سهمیه آزاد برای ما باز کند و باشگاه استقلال از طریق آن بتواند 3 بازیکن جذب کند. باید کمی صبر کنیم تا ببینیم تکلیف‌مان چه می‌شود. اگر سهمیه نگرفتیم چشمی جدا می‌شود.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که با وجود سهمیه آزاد چرا سرور جباروف به سپاهان رفت، تصریح کرد: «احتمال آنکه فیفا به ما سهمیه آزاد بدهد خیلی ضعیف است و ما نخواستیم که ریسک کنیم. جباروف را قرضی به سپاهان دادیم تا از لحاظ مالی متضرر نشویم.»

او در مورد اینکه چه زمانی جلسه هیات‌مدیره باشگاه برگزار می‌شود تا مقصر اصلی محرومیت استقلال شناسایی شود، بیان داشت: «ما این جلسه را پیش از دیدار با السد برگزار می‌کنیم. در این جلسه گزارشاتی که مدیرعامل آماده کرده را بررسی می‌کنیم و پس از آن هم مستنداتی که در اختیار هیات مدیره است را مطالعه خواهیم کرد تا علل چنین محرومیتی مشخص شود.»

زمانی درباره اینکه اگر افتخاری مقصر باشد احتمال برکناری او وجود دارد یا نه، گفت: «ما به‌دنبال برکناری افتخاری نیستیم و تا زمانی که جلسه را برگزار نکنیم بهتر است اظهارنظری در این باره نشود. بهتر است تمرکز اصلی‌مان هم در شرایط کنونی دیدار با السد در لیگ قهرمانان آسیا باشد.»

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه با اضافه نشدن بازیکنان مدنظر منصوریان درفصل‌ نقل‌وانتقالات این تیم چه نتیجه‌ای برابر السد می‌گیرد، گفت: «شما شک نکنید که استقلال برای بردن به میدان می‌رود و این توانایی در بازیکنان تیم وجود دارد. امیدوارم با حمایت هواداران که یار دوازدهم ما هستند از سد السد عبور کنیم.»

وی درباره پاداش باشگاه استقلال برای بازیکنان تیم عنوان کرد: «این موضوع هم در جلسه هیات مدیره مورد بررسی قرار می‌گیرد. من به شخصه موافقم که این پاداش داده شود اما باید کلیه اعضا به توافق برسند. اینکه این پاداش قبل و یا بعد از بازی با السد داده شود را هم بررسی می‌کنیم.»

زمانی در واکنش به این مسئله که چرا او پیگیر ماجرای محرومیت و کسر امتیاز باشگاه تراکتورسازی است، خاطرنشان کرد: «این موضوع به باشگاه استقلال مربوط است چون کسر هشت امتیاز از تراکتورسازی ما را تیم دوم جدول می‌کند. بنابراین ما هم می‌خواهیم این موضوع به درستی مراحل قانونی خود را طی کند.»