فولاد همچنان مشتری شهباز زاده

نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: پدیده تیمی خوب و استخوان‌دار است که تا به امروز اگرچه نتایج خوبی نگرفته اما برای هر لحظه از دیدارهایش برنامه دارد. این تیم از سرمربی بزرگی مثل رضا مهاجری برخوردار است که انصافا کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد.
وی افزود: پدیده تیمی خوب است و مطمئنا اگر تا به امروز نتیجه نگرفته در ادامه لیگ به بهترین شکل نتیجه خواهدگرفت و رتبه‌اش ارتقا خواهدیافت.
سعداوی در خصوص مصدومان و محرومانش گفت: به جز عبدالله ناصری تیم کامل و سرحالی را در اختیار دارم.
وی با تایید حضور شهباززاده در لیست خرید فولاد تاکید کرد:۴، ۵ روز قبل اسم شهباززاده را به مدیریت باشگاه دادم و روند جذبش در حال انجام است، امیدوارم بتوانیم وی را در ادامه لیگ در اختیار داشته‌باشیم.

سعداوی در خصوص داوری‌ها گفت:ترجیح می‌دهم به این قضیه ورود نکنم، داور هم یک انسان است و باید فضا را به شکلی فراهم ‌کنیم که بتواند به بهترین شکل ممکن کارش را انجام دهد.

سرمربی فولاد درباره اینکه آیا ساسان انصاری هم در هنگام پیوستن به فولاد اضافه وزن داشت یا نه گفت: ترجیح می‌دهم در خصوص مسایلی نظر بدهم که به فوتبال ملی ما کمک کند.

سعداوی وی درباره افت ساسان انصاری گفت: از وقتی ساسان به تیم‌ما اضافه شده، با اینکه در پست تخصصی خود کار نکرده، عملکرد عالی داشته و با وجود عدم گلزنی در چند هفته اخیر باز هم خوب کار ‌کرده و آقای گل لیگ خواهدبود. ادامه این روند تلاش همه ما را می‌طلبد.