واکنش جلالی به رانت رنگها در فوتبال

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: در روزهایی که بازی ما کم‌رنگ دیده می‌شود برای خودمان اهمیت دارد تا به نتیجه خوبی برسیم چرا که در جدول بازی تعیین‌کننده‌ای برایمان محسوب می‌شود. بازی‌ها مقداری به هم نزدیک شده است و فرصت تمرین را از ما می‌گیرد. تمرین‌هایمان تنها به بازسازی تیم اختصاص پیدا می‌کند.  

وی افزود: تنها یک محروم برای این بازی داریم که شهریار مقانلو است و سعی می‌کنیم از بقیه بازیکنان به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به دست بیاوریم.

جلالی درباره افت تیمش در هفته‌های اخیر، افزود: دلایل زیادی وجود دارد. ما انتظارمان این بود که نیم فصل دوم را بهتر از نیم فصل اول شروع کنیم. بیشتر بازی‌هایمان در تهران بود و فکر می‌کردیم امتیازهای زیادی جمع کنیم اما وقتی بازی‌هایمان را با دور رفت مقایسه می‌کنم می‌بینم واقعا از نظر کیفیت به طور آشکاری پیشرفت کرده‌ایم اما در نتیجه‌گیری چندان بهتر از دور رفت نبودیم. این خودش مقداری باعث نگرانی است اما فکر می‌کنم هفته‌هایی در پیش داریم که می‌توانیم امتیازهای خوبی را جمع‌آوری کنیم. مشکلاتی که در حوزه فنی داریم باید به مرور حل شود هر چند بازیکنان بسیار مستعد و خوبی در اختیارمان است و شاید نیازمندیم که ذهن قوی هم داشته باشیم. در خصوص این موضوع برنامه‌های خوبی برای آینده داریم.

 سرمربی پیکان در مورد استقبال کم خبرنگاران از نشست خبری‌اش، گفت: ما هم این را پذیرفته‌ایم که رنگ‌ها جذابیت و رانت خودشان را دارند. ما در کنار اینها سعی می‌کنیم خودمان را حفظ کنیم. سال‌ها با این موضوع کنار آمده‌ام و شاید آزاردهنده باشد اما گله‌ای نداریم.