مرفاوی:به بدهکاری و دور زدن قوانین عادت داریم

عبدالصمد مرفاوی درباره آخرین شرایط صبا اظهار داشت: شرایط خوبی داریم بچه ها با انگیزه تمرین می کنند. انشاالله بتوانیم با همین تمرینات خوب در بازی های آینده نیز به موفقیت برسیم. به دنبال نتایج خوب هستیم تا به جایگاه خودمان در  جدول ارتقا دهیم. 

وی درباره آخرین وضعیت چشمی بیان داشت: چشمی کم کم در حال آماده شدن است. در این دو هفته ای هم که لیگ تعطیل است. بهترین فرصت است که او به شرایط آمادگی برسد. 

سرمربی صبا درباره غیبت عنایتی در تمرین امروز تصریح کرد: عنایتی امروز کار شخصی داشت و با اجازه ما در تمرین حضور نداشت. 

مرفاوی درباره وضعیت شرایط مالی خاطرنشان کرد: شرایط مالی هنوز خوب نشده است و به نوعی ما هنوز سختی کار را داریم. البته مسوولان در تلاش هستند که این شرایط مالی را به زودی  حل کنند. 

وی درباره برد استقلال خوزستان و باخت استقلال اذعان داشت: در ابتدا باید بگویم  امیدوارم تیم های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند، موفق باشند. از اینکه دیروز تیم استقلال خوزستان پیروز شد خوشحال شدم از باخت استقلال هم ناراحت شدم امیدوارم این تیم در بازی های آینده پیروز شوند و در مرحله بعدی صعود کنند. 

سرمربی صبا درباره  حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران گفت: همیشه بازیکنان خارجی به فوتبال ما می آیند و به جز بازیکنانی اندک شمار سایرین زیاد کارایی لازم را ندارند. آنها زیاد مفید نبودند و فقط خرج اضافه روی دست باشگاه ها گذاشتند. وقتی بازیکن خارجی به فوتبال می آید مسوولان باید به فکر پرداخت پول آنها هم باشد و کار به شکایت فیفا نکشد. چرا باید بیشتر تیم های ایران به بازیکنان خارجی بدهکار باشند. ما عادت کردیم به بدهکاری و دور زدن قوانین. مدیر باشگاه می رود با مسوولان لیگ صحبت می کند و با یکدیگر تعارف دارند و با خود می گویند که مساله حل شد. بازیکنان خارجی هم به فوتبال می آیند و وقتی پولش را نمی گیرد چون مثل بازیکنان ایرانی تعارف ندارد و به دنبال حق و حقوقش است در نهایت کار به فیفا می کشد. خود من از سال 88 هنوز از باشگاه استقلال طلبکار هستم. البته می دانم چرا چون پول به سازمان لیگ می آید و پول به طلبکاران نمی رسد. مدیران با یکدیگر تعامل می کنند. به خاطر همین از سال 88 از استقلال طلبکار هستم. چون رییس سازمان وقت و مدیرعامل و دست اندرکاران با یکدیگر دوست بودند و شب ها هم به استخر رفته و شنا می کردند و طلب امثال من پرداخت نمی شد. پس قبول دارید که هر بلایی سر ما می آید حق ما است. 

مرفاوی در پایان گفت: البته از زمان آقای تاج شرایط بهتر شده و امیدوارم هرچه زودتر بدهی ها به مربیان و بازیکنان پرداخت شود.