روزهای تلخ برای لژیونر ایرانی در دبی

در روزی که از جمع چهار بازیکن ایرانی الشحانیه و الاهلی تنها دو مدافع در زمین حاضر بودند و رحیم زهیوی در کنار مجتبی جباری به علت مصدومیت دربی حساس ایرانی ها را از دست دادند مهرداد پولادی به عنوان بازنده بزرگ دربی طعم شکستی دیگر در این فصل را مقابل پژمان منتظری و هم تیمی هایش چشید تا در مسیر سقوطی دیگر قرار داشته باشد.

این بازیکن که در سال های گذشته تجربه سقوط با الشحانیه به دسته اول قطر را دارد این بار امیدوار بود بتواند تجربه دو فصل متوالی حضور در لیگ ستارگان را بچشد اما نتایج ناامید کننده الشحانیه به خصوص شکست مقابل الاهلی بار دیگر ملی پوش سابق ایران را در مسیر سقوط قرار داد تا کابوس سقوط از بالای سر او کنار نرود.

روزنامه الوطن در گزارشی از حال و روزهای الشحانیه با ایگور استیماچ نوشت:« حتی درخشش بازیکنان خارجی از جمله مهرداد پولادی هم نتوانست به بحران های این تیم پایان دهد تا همه در انتظار تکرار اتفاقات دو فصل پیش و سقوط این تیم باشند». الشحانیه بعد از شروع خوب در ابتدای فصل با جدایی مربی تونسی و ورود مربی فرانسوی با بحرانی جدی مواجه شد تا ایگور استیماچ از نیم فصل هدایت تیم را در دست بگیرد اما سرمربی سابق سپاهان هم نتوانست به این وضعیت خاتمه دهد تا الشحانیه در یک قدمی سقوط به سر ببرد.