امیدواری هافبک تبریزی ها از دعوت شدن به تیم ملی

مسعود ابراهیم‌زاده درباره شکست 3 بر 2 تیم گسترش فولاد مقابل پدیده خراسان، اظهار داشت: متأسفانه زمین ورزشگاه ثامن مشهد وضعیت خوبی نداشت، اما در همین زمین خراب هم ما بازی خوبی انجام دادیم. در 20 دقیقه نخست، ما یکی دو فرصت خوب ایجاد کردیم و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. شاید قسمت این بود که ما در مشهد مقابل پدیده ببازیم. در هر صورت امیدوارم در دیدارهای آینده این باخت را جبران کنیم.

بازیکن تیم گسترش فولاد با اشاره به انتقاد فراز کمالوند از عملکرد تیم داوری دیدار این تیم مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: ما در زمین بودیم و متوجه بسیاری از صحنه‌ها نمی‌شدیم. فکر می‌کنم داور می‌توانست پنالتی را تکرار کند، چون دروازه‌بان تیم پدیده خیلی بیش از اندازه جلو آمده بود. اگر داور اشتباهی هم داشت، جزئی بود و مربوط به همین صحنه‌ها می‌شد، اما اشتباه چندان تأثیرگذاری در روند بازی نداشت.

وی در مورد دیدار هفته آینده گسترش فولاد - صبا، گفت: صبا تیم خوبی است. آنها در نیم‌فصل دوم 70 درصد تیم‌شان تغییر یافته و قطعاً می‌توانند برای ما حریف دردسرسازی باشند. امیدوارم که بازی خوبی از آب در بیاید و در پایان هم سه امتیازش مال گسترش فولاد باشد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه گسترش فولاد پله به پله جلو می‌رود، تصریح کرد: ما به سهمیه آسیا فکر نمی‌کنیم. از همان ابتدای فصل هم گفته بودیم که هدف‌مان قرار گرفتن در جمع شش تیم نخست جدول رده‌بندی است. ما الان در رده هفتم جدول رده‌بندی هستیم و می‌توانیم خودمان را در ادامه به رده ششم برسانیم. البته ما نیم‌نگاهی به سهمیه آسیا داریم و اگر بتوانیم سهمیه هم بگیریم که خیلی خوب می‌شود. هر تیم و بازیکنی دوست دارد که سهمیه آسیا بگیرد و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، اما برنامه‌ریزی باشگاه گسترش فولاد فعلاً برای شش رده بالای جدول است.

مدافع - هافبک تیم گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا در اردوی پیش‌روی تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: فعلاً در این مورد چیزی به ما نگفته‌اند. من تلاشم را کرده‌ام و حالا منتظر لیست جدید تیم ملی هستم. امیدوارم که در این اردو هم حضور داشته باشم. در اردوی قبلی‌ تیم ملی خوب کار کردم و کی‌روش هم از عملکردم راضی بود.