گلایه تند مهاجم آبی پوشان به وضعیت مالی

مهدی مؤمنی در مورد شرایط استقلال خوزستان،‌ گفت: بعد از عملکرد موفق در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز به مصاف پرسپولیس می‌رویم. بازی‌های آسیایی فشار زیادی به تیم آورده و در کنار آن مشکلات مالی هم داریم. سعی کردیم در هفته اخیر ریکاوری خوبی داشته باشیم تا با قدرت فراوان به مصاف پرسپولیس برویم.

وی افزود: هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم معتقدند یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. چرا که در این شرایط به رده چهارم جدول می‌رسیم و می‌توانیم امیدوار باشیم تا کسب سهمیه کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم نشان دادیم کم‌تجربه نیستیم، با عملکرد خوبی که در آسیا داشتیم توانستیم خودمان را ثابت کنیم. در بازی رفت یک موقعیت هم به پرسپولیس ندادیم و در بازی برگشت هم باید هوشمند بازی کنیم. کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شود پرسپولیس به گل برسد. ما هم باید از کوچک‌ترین موقعیت استفاده کنیم تا برنده شویم.

مهاجم استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: تنها ضربه‌ای که ما می‌خوریم از مسئولان است که هیچ توجهی به تیم ندارند. در لیگ و آسیا عملکرد خوبی داریم ولی هیچ کمکی به ما نمی‌شود. با توجه به شرایط خوبی که هر دو  تیم دارند، فکر می‌کنم هواداران مسابقه خوبی را مشاهده خواهند کرد.

مؤمنی در مورد اینکه آیا اتفاقی برای حل مشکلات این تیم افتاده است،‌گفت: متأسفانه مسئولان به فکر تیم نیستند و کلاً همه چیز را رها کرده‌اند. فقط با غیرت بازیکنان و کادر فنی امور تیم پیش می‌رود. دو ماه دیگر هم این شرایط را تحمل می‌کنیم تا فصل تمام شود. ما مثل کارگری هستیم که مزدش پرداخت نمی‌شود. تنها چیزی که باعث روحیه بازیکنان می‌شود حمایت مردم و هواداران است که در سطح شهر برخورد بسیار خوبی با ما دارند.

وی در مورد اینکه چرا هیچ پولی به این تیم پرداخت نمی‌شود، عنوان کرد: واقعاً این وضعیت فاجعه است مسئولان بانک ملی هیچ توجهی ندارند و نمی‌دانند در ذهن آنها چه می‌گذرد اگر نمی‌خواستند پولی دهند چرا وعده و وعید می‌دهند؟ یک تیم لیگ دسته دومی هم از ما بیشتر خرج کرده و شرایط مالی بهتری دارد. با تمام این مشکلات به دنبال کسب پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم و با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم.