مهاجم تراکتورسازی: نباید از حالا خودمان را قهرمان جام حذفی بدانیم

محمد ابراهیمی در مورد اُفت تراکتورسازی در هفته‌های اخیر و فاصله زیادی که بین این تیم با پرسپولیس ایجاد شده است، گفت: ما به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم که با پرسپولیس اختلاف 10 امتیازی پیدا کنیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد. در طول فصل با مشکلات مختلفی مواجه شدیم که باید با آنها برخورد بهتری می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و تیم ما صدر جدول را از دست داد.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: البته در زمین مسابقه هم باید عملکرد بهتری را از خودمان نشان می‌دادیم که متأسفانه این اتفاقات رخ نداد. امیدوارم که شرایط باشگاه و تیم در سال جدید مناسب باشد و بتوانیم وضعیت بهتری را تجربه کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و فوتبال ایران را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ولی با این اختلافی که ایجاد شده، رسیدن به پرسپولیس سخت است. ما در بازی‌های باقیمانده محکوم به برد هستیم و البته فینال جام حذفی را هم درپیش داریم. در فینال رقیبی مثل نفت تهران را باید شکست بدهیم. مطمئناً شانس برد دو تیم در این بازی برابر است. ما نباید از حالا خودمان را قهرمان جام حذفی بدانیم.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی و ناراحتی بازیکنان بابت مسائل مالی اظهار داشت: در ایران اکثر تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و این چیز عجیبی نیست. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود. ما در پایان هر فصل آرزو می‌کنیم که مشکلات مالی برطرف شود و تیم‌ها با چنین چالشی مواجه نشوند، ولی این مشکلات سال به سال بدتر می‌شود.