احتمال بازگشت لژیونر ایرانی به استقلال

مهدی رحیم‌زهیوی در مورد وضعیت فعلی‌اش در الشحانیه گفت: فعلاً که مسابقات به‌دلیل رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تعطیل است و البته من به ایران برنگشته‌ام. حتی به تیم ملی هم دعوت شدم، ولی متأسفانه به‌دلیل مصدومیت نتوانستم در اردو شرکت کنم. الان هم مراحل درمانی را پشت‌سر می‌گذارم و امیدوارم تا سه هفته دیگر به شرایط بازی برسم.

وی در مورد اینکه چرا در الشحانیه این‌قدر با مصدومیت مواجه شد، اظهار داشت: خودم فکر نمی‌کردم این‌قدر بدشانسی بیاورم، ولی متأسفانه چند بار مصدوم شدم. در فوتبال ممکن است چنین اتفاقاتی رخ بدهد و من چاره‌ای ندارم جز اینکه با این شرایط کنار بیایم.

زهیوی در پاسخ به این پرسش که آیا الشحانیه در  لیگ ستارگان ماندگار خواهد شد، تصریح کرد: زمانی که به این تیم آمدم شرایط بدی نداشتیم، ولی متأسفانه در خیلی از بازی‌ها غایب بودم و نتوانستم به تیمم کمک کنم. حالا وضعیت خطرناکی داریم و برای ماندن در لیگ ستارگان امیدهای‌مان کم است.

مهاجم ایرانی باشگاه الشحانیه قطر در پاسخ به این پرسش که به فعالیت خود در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم آینده چگونه پیش خواهد رفت، ولی اگر الشحانیه سقوط کند قرارداد من خود به خود فسخ می‌شود. دوست دارم فوتبالم را در قطر ادامه بدهم، ولی هنوز چیزی در مورد آینده معلوم نیست.