مهاجم نفت: به عشق دایی بازی می کنیم

محمد قاضی پس از تساوی یک بر یک مقابل سیاه‌جامگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، ما می‌خواستیم برنده شویم اما بازی مساوی شد و یک بازیکن اخراجی هم دادیم. این یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد سیاه‌جامگان اما باشگاه‌های دیگر مثل پیکان 80 درصد پول بازیکنانش را داده‌اند. باشگاه‌های دیگر هم شرایطشان بهتر است اما ما وضعیت خوبی نداریم که باعث ناراحتی است.

وی افزود: به هیچکس دل نبسته‌ایم، نه به مسئولان باشگاه، نه به مدیرعامل و نه به بهنام پیشرو، فقط به عشق خود علی دایی می‌آییم، سال بسیار بدی برای ما بود. با وجود آماده‌سازی 10 روزه، بازیکنان ما برای این فصل خیلی مایه گذاشتند.

قاضی در مورد اینکه چرا باشگاه نفت این مشکلات را دارد، گفت: این مسائل باید ریشه‌یابی شود، فصل گذشته هم در صبا همین اتفاق افتاد، یکی از هواپیمایی‌ها آمد و در ابتدای فصل هزینه کرد اما خواسته‌هایش برآورده نشد و تیم را رها کرد، همه می‌گویند فوتبالیست‌ها پول میلیاردی می‌گیرند اما این درست نیست. رقم قراردادها هرسال کم می‌شود، امسال هم فقط 40 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم آن هم برای تیمی که شانس آسیایی شدن دارد، خیلی حیف است که این وضعیت پیش آمده است.

وی افزود: ما برای حل مشکلات باشگاه نزد تاج هم رفتیم که بالاترین مرجع فوتبالی است اما مشکلاتمان حل نشد و بدتر هم شد حتی عید زمین تمرین نداشتیم، یخ فروشی که در تابستان به باشگاه یخ فروخته برای طلبش هر روز جلوی باشگاه می‌نشیند.

مهاجم تیم نفت در مورد اینکه قرار بود امتیاز این تیم به ملوان در ابتدای فصل واگذار شود اما نشد، گفت: نمی‌دانم قرارداد بهنام پیشرو چگونه است اما من واقعاً گلایه دارم، ما می‌خواستیم گل‌رخسار را ببینیم اما هنوز او را ندیده‌ایم، نفت هم در لیگ برتر هم در جام حذفی شانس آسیایی شدن دارد، ما فینالیست جام حذفی هستیم، باید این مشکلات ریشه‌یابی شود. چرا اکبر صادقی اخراج می‌شود؟ زیرا فشار روی این بازیکن است و کارت قرمز می‌گیرد. مالیات هم پدر ما را در آورده است، اداره مالیات پولش را می‌خواهد اما ما هنوز پولی نگرفته‌ایم که مالیاتش را بدهیم آنها هم حق دارند اما طلب ما پرداخت نشده است.