آخرین وضعیت شاگرد علی دایی پس از تصادف خطرناک
امیر ارسلان مطهری در ابتدا با اشاره به اتفاق تلخ ابتدای سال 96 برای خودش در مسیر بازگشت به تهران اظهار داشت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون یک اتفاق تلخ بود که هنوز هم فکر کردن به آن لحظه حالم را بد می‌کند.

وی ادامه داد: روی یک اشتباه و غفلت در رانندگی این حادثه به وجود آمد اما باور کنید فقط می‌توانم بگویم. خدا من را در آن اتفاق بغل کرد و از مرگ نجاتم داد چون وقتی من را از ماشین مچاله شده بیرون کشیدن، همه گفتند انتظار یک مُرده یا یک قطع عضوی را داشتیم. به هر حال به خیر گذشت و خدا را بابت این لطفش شاکر هستم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درباره مصدومیت به وجود آمده از این تصادف و زمان بازگشتش به تمرینات تیمش گفت: قرار است امروز و فردا یک عکس دیگر از دست و ستون فقراتم که در تصادف آسیب دید، بگیرم. در صورتی که مشکلی نباشد کار نرم دویدن را آغاز می‌کنم و سپس به تمرینات تیم اضافه می‌شوم.

مطری با اشاره به شرایط بد مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: با نفت و بازیکنان آن طور برخورد می‌کنند که انگار در سطح محلات بازی می‌کند. حرف‌هایی که ابتدای فصل به ما زدند یک هزارمش هم انجام نشده است. اگر غیرت بچه‌ها و پشتکار علی دایی و اعضای کادر فنی‌اش نبود، الان ما نه مدعی سهمیه در لیگ برتر و نه در فینال جام حذفی بودیم.

 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این خیلی زشت است که یک اسطوره مثل علی دایی را بیاوری و بعد با رها کردن کار بگویی، هر چه پیش آید عشق است. اگر به ما دروغ نمی‌گفتند و از این تیم حمایت می‌شد الان مدعی قهرمانی بودیم.