توصیه پیشکسوت استقلال به منصوریان برای بازی های آسیایی

مهدی فنونی زاده در خصوص شکست استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود زیرا هر دو تیم برای کسب رتبه دوم می جنگیدند تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورند.

وی تاکید کرد: دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و یک جنگ بین استاد و شاگرد بود که در پایان بازهم استاد توانست همانند دیدار دور قبل بر شاگردش غلبه کند. هر دو تیم هوشمندانه و تا حدودی محتاط بازی را آغاز کردند و نمی خواستند به سادگی بازی را در اختیار حریف قرار دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در فوتبال یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر گل نزنید، گل می خورید. این کاملا در مورد استقلال صدق کرد. استقلالی ها چندین موقعیت خوب را از دست دادند و نتوانستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند. در نهایت تراکتور در دقایق پایانی دیدار توانست روی غفلت مدافعان استقلال به گل برسد. 

فنونی زاده تصریح کرد: استقلال شرایطش برای کسب سهمیه آسیا تا حدودی سخت شده است زیرا در دیدار بعدی باید در مشهد به مصاف پدیده برود و در هفته پایانی در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهانی باشد که این روزها نتایج خوبی کسب می کند. شرایط استقلال بسیار مشکل تر از تراکتورسازی تبریز است. آنها باید دو دیدار باقیمانده را با پیروزی به پایان برسانند و امیدوار باشند تراکتورسازی دچار تزلزل شده و امتیاز از دست بدهد.

فنونی زاده در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: منصوریان و همکارانش می دانند باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانند، اگر می خواهند بدون دغدغه به دور بعد صعود کنند. الاهلی تیم چندان قدرتمندی نیست و استقلال می تواند با حمایت هوادارانش و ارائه یک بازی خوب، پیروزی را کسب کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال باید از همان ابتدای مسابقه، بازی منطقی از خود ارائه دهد و بدون استرس و با خونسردی کامل مقابل الاهلی قرار بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الاهلی روز سختی در تهران خواهد داشت و آبی پوشان می توانند با حمایت پرشور هوادارانشان پیروز این دیدار باشند.

فنونی زاده در پایان تصریح کرد: قلبا دوست دارم هر ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کنند و باعث افتخار فوتبال ایران شوند.