حمایت پنهان برانکو از بیرانوند

برانکو ایوانکوویچ درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد:عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن داشتیم.اگر کمی باهوش تر عمل می کردیم می توانستیم برنده شویم.ذوب آهن هم خوب بازی کرد.

وی درباره بازگشت بازیکنان پرسپولیس به تمرین گفت:من همیشه به بازیکنان پرسپولیس افتخار می کنم.آنها وظایف شان را به خوبی انجام دادند.مسائلی که در حوزه باشگاه است به من ارتباطی ندارد.حوزه من فنی است.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات تند علیرضا بیرانوند پس از بازی مقابل ذوب آهن که مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته است اظهار داشت:من هرگز درباره تک تک بازیکنان صحبت نمی کنم.فقط این را می دانم که از خط دروازه تا حمله خوب کار کردند و ما به همین دلیل قهرمان شدیم.انتقادات همیشه وجود دارد و نمی توانیم با آن کاری کنیم.

وی درباره عدم استقبال هواداران پرسپولیس از بازی ذوب آهن بیان داشت:طبیعی است وقتی یک بازی حساسیتش کم باشد تماشاگر اندکی به ورزشگاه می آید.ما قهرمان شدیم و به همین دلیل این مسابقه تعداد زیادی تماشاگر نداشت.با این وجود از هواداران می خواهم همه چیز را فراموش کنند و به بازی الوحده فکر کنند و در این بازی آزادی را پر کنند.

برانکو افزود:دربرابر الوحده ما به حمایت هواداران پرسپولیس نیاز داریم.اگر در بازی الوحده به ورزشگاه بیایند با این حمایت می توانیم این تیم را شکست بدهیم.این مسابقه یکی از سخت ترین بازی های ماست و ما به صعود امیدواریم.برای همین به این مسابقه امیدواری زیادی داریم.