واکنش سرمربی استقلال خوزستان به فوتبال پاک در هفته آخر لیگ

سید سیروس پورموسوی در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم. در نیمه اول چند موقعیت صددرصد داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. به هر حال بازیکنان ما دو بازی سنگین را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته بودند و به همین دلیل در نیمه دوم تحلیل رفتند.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم بازی مساوی شود و تلاش زیادی هم کردیم که به گل برسیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. البته گسترش فولاد هم از دقیقه 80 به بعد چند فرصت داشت که خدا را شکر به گل نرسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار هفته پایانی تیمش مقابل صبا که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، گفت: ما از شروع فصل طوری بازی کردیم که نام و جایگاه حریف در جدول برای‌مان تفاوتی نداشت. از روز اول سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که همه از دیدن بازی ما لذت ببرند. ما به دنبال فوتبال پاک بوده‌ایم و این حرف را نه در شعار بلکه در عمل ثابت کرده‌ایم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: خودمان دو سال برای فرار از سقوط جنگیدیم و به همین دلیل حال تیم‌هایی مثل صبا و سیاه‌جامگان را درک می‌کنیم. یک سال با تفاضل گل در لیگ برتر ماندیم و سال دوم کارمان به بازی پلی‌آف کشید.

وی با اشاره به عملکرد خوب استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعود تیمش به مرحله حذفی تأکید کرد: خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم مدعی صعود باشیم. خیلی از بازیکنان تیم من نه‌تنها تجربه بین‌المللی نداشتند بلکه در سال جاری برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدواریم با حمایت هواداران در بازی مقابل الجزیره امارات بتوانیم دل مردم ایران و مخصوصاً خوزستانی‌ها را شاد کنیم. استاندار خوزستان قول داده قبل از این بازی مقداری پول به تیم تزریق کند تا بازیکنان با روحیه به مصاف حریف بروند.