برای فصل بعد استقلال فقط بازیکن بومی می خریم

سید سیروس پور موسوی  درباره بازی استقلال خوزستان و گسترش گفت: بازی خوبی بود و همه بسیج شده بودند تا ما را شکست بدهند، به گفته خود اقای کمالوند می‌خواستند به تراکتور کمک کنند. ما تنها تیمی بودیم که مقابل گسترش فولاد دوام اوردیم و البته موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

 

مربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: گسترش در چند بازی قبل از بازی با ما بسیار گل زده بود اما بازیکنان خطرناکش چون ابراهیمی توسط مدافعین ما به خوبی کنترل شدند.

 

پورموسوی درباره بازی با راه آهن گفت: ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم تا خیالمان بابت سهمیه راحت شود و پس از آن با استرس کم تربرای قهرمانی پیش برویم.

 

وی در مورد موضوع دفاعی بازی کردن استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان به هیچ وجه اتوبوسی دفاع نمی‌کند، اصل اول در فوتبال گل نخوردن است و شما دیده‌اید ما در بازی با فولاد، تراکتور، استقلال، سپاهان و ... چندین و چند موقعیت داشتیم. این تیم‌ها شناخت بیش‌تری از بازیکنان ما پیدا کرده بودند و مانع می‌شدند البته مهاجمین ما خوب خلق موقعیت کردند. به هیچ وجه تیم ما دفاع مطلق نمی‌کند، اگر اینگونه بود با سیستم ٣-٣-٤ بازی نمی‌کردیم.

 

وی در انتها درباره فصل بعدشان گفت: ما تیممان را تقویت خواهیم کرد و اولویت با بازیکنان خوزستانی است، با تمام احترامی که برای تمام بازیکنان قائلیم و می دانیم که فوتبال حرفه‌ای بومی و غیر بومی نمی‌شناسد اما اولویت ما فرد بومی است.