امیدواری علیپور برای یک روز رویایی مقابل الوحده

علی علیپور طی هفته‌های اخیر بهترین عملکرد سال‌های اخیر خود را در ترکیب سرخپوشان به نمایش گذاشته و توانسته با گلزنی و پاس گل و در نهایت گرفتن پنالتی نقش ویژه‌ای در ترکیب تیم برانکو داشته باشد. او در این مدت با 3 پنالتی، 4 گل و 5 پاس گل توانسته روزهای پایانی فصل را برای خود شیرین کند و امیدوار است این ممکن در لیگ قهرمانان آسیا نیز برایش رخ دهد و بتواند نقشی در صعود سرخپوشان داشته باشد.

علی علیپور در خصوص روند درخشش خود در هفته‌های اخیر به خبرنگار ما گفت: خوب بازی کردن من به کل تیم ارتباط دارد و وقتی در چارچوب کاری برانکو قرار می‌گیریم انگیزه زیادی به دست می‌آوری که کار کنی و منم تلاشم کردم که موفق باشم.

وی ادامه داد: بهترین عاملی که باعث شد با قدرت برگردم و هم گل بزنم و هم پنالتی بگیرم و هم پاس گل بدهم این بود که انگیزه ام را حفظ کنم و مسائل حاشیه دور باشیم و خدا را شکر که توانستیم به افتخار بزرگی در این فصل دست یابیم و هواداران را خوشحال کنیم.

علیپور درباره اینکه علیرغم مهاجم بودن به نظر می‌رسد چندان خودخواه نیست و این مساله باعث شده تا آمار خوبی از نظر پاس گل ثبت کند گفت: در تاکتیکی که برانکو لحاظ می‌کند و استراتژی تیم همه بازیکنان این شانس را دارند که در موقعیت گل قرار بگیرند. همانطور که مشاهده کردید تمام پست‌های ما بازیکن گلزن دارد و این مساله تنها به مهاجمان مربوط نمی‌شود. من هم تلاش می‌کنم در خدمت تیم باشم و برای موفقیت آن تلاش کنم و مطمئنا اگر بازیکنی در موقعیت بهتری قرار داشته باشد پاس می‌دهم و همه ما در تلاش برای موفقیت پرسپولیس هستیم.

مهاجم شمالی سرخپوشان که فصل گذشته پیشنهاد مناسبی از اروپا داشت ولی ترجیح داد به کار خود در این تیم ادامه دهد، در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و باشگاه در خصوصم تصمیم گیری می‌کند. به هیچ چیزی الان فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی دو بازی آینده تیم قرار دارد. دیدار با سیاه جامگان باید با خاطره خوب برای پایان فصل باشد و در ادامه بازی با الوحده که همه به پیروزی و شانس صعود فکر می کنیم. باید از این مرحله عبور کنیم و امیدوارم با ارایه بازی خوب یک روز رویایی را پشت سر بگذاریم و جشن صعود بگیریم.

علیپور در خصوص اینکه چقدر به صعود از این مرحله امیدوار هستند گفت: ما به شرایط دیگر کار نداریم. وظیفه ما این است که الوحده را ببریم و در آزادی امیدوار به این مساله هستیم. امیدوارم نتیجه دیگر بازی نیز به سود ما رقم بخورد تا فصل را فوق العاده به پایان برسانیم. با این حال همانطور که گفتم وظیفه اول ما این است که بتوانیم الوحده را شکست دهیم و تمام تمرکز بازیکنان و کادرفنی روی این بازی قرار دارد.

وی در خصوص اینکه در جشن قهرمانی به همراه فرزندش حضور یافته بود گفت: این یک رسم در تمام دنیا است و تیم قهرمان به همراه فرزندانش جشن می‌گیرد. خوشحالم که فرزندم در کنارم بود و امیدوارم این اتفاق در سالیان بعد هم رخ دهد و خاطرات کودکی جالب توجهی در ذهن او شکل گیرد.

علیپور که با هفت پاس گل شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین پاسور فصل دارد در خصوص انگیزه‌هایش برابر سیاه جامگان گفت: همه ما به موفقیت تیمی فکر می‌کنیم و این عاملی بود که توانست قهرمانی مقتدرانه ما در فصل را رقم بزند. بازیکنان بزرگی در کنارم حضور دارند و خوشحالم یک فصل خوب را به اینجا رساندیم و عنوان فردی برایم زیاد اهمیت ندارد و امیدوارم در نهایت فصل با موفقیت در آسیا برای ما خاتمه یابد.