بررسی راه صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان

وضعیت گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا مبهم است، در واقع گره اصلی این بازی را دیدار الهلال و الریان در دوحه باز خواهد کرد، دو بازی این گروه را بررسی می کنیم.

پرسپولیس - الوحده

ورزشگاه آزادی تهران

نتیجه بازی رفت: 3-2 به سود پرسپولیس

گلزنان: وحید امیری، مهدی طارمی(2 گل) (پرسپولیس)، والدویا و اسماعیل مطر(الوحده امارات)

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی رفت موفق شدند با نتیجه 3-2 تیم اماراتی را در خانه اش شکست بدهند. پرسپولیس که در لیگ برتر ایران موفق شد جام را بالای سر ببرد باید در این بازی برای باقی ماندن امیدهای صعود حتما پیروز شود. مطمئنا هواداران تیم سرخ پوش در این دیدار حضور پرشوری خواهند داشت تا تمام تلاش خود را بکنند و البته نگاهشان به دوحه باشد تا فصل فوتبالی برایشان تمام نشود. پرسپولیس در صورت صعود در مرحله بعد باید به مصاف قهرمان لیگ قطر، لخویا برود.

الریان قطر - الهلال عربستان

احمدبن علی استادیوم - دوحه

نتیجه بازی رفت: 2-1 به سود الهلال

گلزنان، محمد الشلهوب، کارلوس ادواردو(الهلال)، تاباتا(الریان)

الریانی ها در صورت پیروزی در این بازی می تواند به مرحله بعد به همراه الهلال صعود کند. تساوی در این بازی آنها را 8 امتیازی می کند و برد پرسپولیس در آزادی باعث می شود تا تیم قطری به مرحله بعد نرود. الهلالی ها که صعودشان را به مرحله بعد مسجل کرده اند، با یک امتیاز صدرنشینی شان قطعی خواهد شد و به احتمال فراوان حریف استقلال خوزستان خواهند شد. پیروزی الریان آنها را در رده اول قرار می دهد و الهلال به عنوان تیم دوم باید به مصاف لخویا در مرحله بعد برود.