علی دایی:جدایی‌ام از نفت آسان است

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران برابر تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی اظهار داشت: هفته‌های سختی را سپری کردیم، اما خدا را شکر بازیکنانم با قهرمانی به کمترین حق خود رسیدند. من این قهرمانی را به سیاوش غلامپور تقدیم می‌کنم که مدت زیادی در بیمارستان بستری بود و امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب شود. 

وی با اشاره به حضور هواداران در بازی امروز گفت: من مدیون هواداران هستم که امروز با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند، دستشان درد نکند، واقعیت این است که فکر نمی‌کردم نفت بی‌تماشاگر اینقدر هوادار داشته باشد. دست تک تک آنها را می‌بوسم که در بازی امروز از ما حمایت کردند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص کیفیت زمین بازی امروز تصریح کرد: این زمین شرایطی دارد که مشخص است تنها یک هفته به آن رسیده‌اند، در حالی که به نظر من اینجا باید زمینی در شأن خرمشهر داشته باشد. خرمشهر خیلی شهید داده است و یکی از مناطقی است که در دوران دفاع مقدس خیلی مقاومت کرد. نظام ما مدیون خرمشهری‌ها است. به نظر من باید بازی فینال بهتر از این برگزار می‌شد و زمین مسابقه هم باید در شأن ما و خرمشهر باشد. 

دایی گفت: خدا را شکر می‌کنم با همت بازیکنان، یک فصل سخت را به پایان رساندیم و یک جام هم به دست آوردیم. من همین حالا با بازیکنان و باشگاه نفت خداحافظی می‌‌کنم، به نظر من این قهرمانی یک معجزه بود. خدا درهای لطف را باز کرد و یکبار دیگر نشان داد که در سختی‌ها به دادمان می‌رسد. 

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: یکسری بازیکن بی‌ادعا که افتخار می‌کنم با آنها کار کرده‌ام، در فینال جام حذفی با جان و دل کار کردند، به هر حال کار من تمام شد و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که با قهرمانی از نفت جدا می‌شوم. 

وی افزود: این قهرمانی مبارک کسانی باشد که ما را تنها گذاشتند. برای من جدایی از نفت آسان است، اما جدایی از بازیکنانی که مردانه یک فصل تحمل کردند بسیار سخت است. امروز دیدیم که یک تیم مردانه قهرمان شد، چرا که یک فصل سختی را تحمل کردند، سختی‌هایی مانند راه ندادن به زمین تمرین و...، به هر حال فکر می‌کنم بازیکنان تیمم لایق این قهرمانی بودند. 

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا به کارش در لیگ برتر ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: هر چه خدا بخواهد.