گول استقلال و پرسپولیس را نخورند!

سعید لطفی در رابطه با عدم پیشرفت فوتبال ایران در بخش پایه گفت: متاسفانه فوتبال ما به بیراهه  می‌رود. اگر بخواهیم  به همین نحو پیش رویم چند سال دیگر تیم هایی مثل ویتنام که ما در سال های قبل آنها را دو رقمی می کردیم می آیند و یقه ما را می گیرند. در حال حاضر به آن تیم های سه چهار گل زوری می زنیم و این بدان معنا است که  ما درجا زدیم و آنها در حال پیشرفت هستند.

وی افزود: در فوتبال ایران به تنها بخشی که اهمیت داده نمی شود تیم های پایه است و باشگاه ها از روی اجبار تنها در این بخش تیمداری می کنند.

سرمربی پیشین تیم های پایه استقلال تصریح کرد: والدین گول اسم استقلال و پرسپولیس را نخورند و فرزندانشان را در آکادمی های این دو باشگاه ثبت‌نام نکنند. آنها جایی کودکانشان را ثبت نام کنند که آموزش صحیح و اصولی به آنها داده شود.

وی اضافه کرد: در تیم پایه استقلال من برای خودم اسپانسر گرفتم که امکانات را هم بین سایر تیم ها تقسیم کردم یک هزار تومانی هم در آن زمان نگرفتیم و  به ما انگ هم زدند. افرادی مانند من و علی سامره و سیاوش اکبر پور سالیان سال در این فوتبال بودیم و هیچکس نمی آید اعتبارش را به خاطر پول خراب کند.